morgen al naar de verloskundige

Hoi bij de VK geweest en een echo laten maken (vaginaal) Was een klein zwart stipje te zien en een dikke wand. Wat positief is, zodat het vrucht zich goed kan innestelen. Ik heb het zwarte stipje niet gezien, maar mijn man zag het erg goed.
Zou dus allemaal goed zijn (maar dat voel ik ook wel)
Maar de pijn in mijn buik zou bandenpijn/ bekkeninstabiliteit kunnen zijn, maar we toekomst zou dit moeten gaan uitwijzen.
Door de hormomen wordt alles een stuk slapper, dus ook de banden en spieren in je buik/vagina. Daarbij doen je darmen en blaas raar en daar kan je allemaal last van krijgen.
Ze kunnen natuurlijk niet zeggen dat het allemaal goed gaat aflopen, maar dat weet ik erg goed.
Gisteren ook vanalles op internet gelezen en komt veel overeen met mijn klachten.
Ook gelezen dat ik een band kan gebruiken om mijn buik, voor de stabiliteit. Dus die gekocht. VK had verder geen tips, ja luisteren naar je lichaam hihi, pff en dat vind ik erg moeilijk.

Dus alles in fase's doen, en alles met elkaar afwisselen.
Nu lekker in de tuin bezig en na elke 15 min even zitten en dan voel je het wel, maja hoop dat dit de manier is.

Over 2 weken de volgende echo (is bij mij vroeg ivm miskraam), en dan ga je wel echt wat zien (meer dan een stipje) Bijzonder he, hoe snel dat gaat!!!!

Dus ben wel weer gerustgesteld. Mijn vader zegt dat het nu allemaal goed gaat, (bij de vorige had hij een negatief gevoel) en ja vaders hebben altijd gelijk hihi>

xxxxx yvonne
 
Het gaat helemaal goed komen!! Geloof je vader maar :)
Ik heb ook met 8 weken een vroege echo gehad en er was zeker meer te zien dan een stipje.
Klein garnaaltje meer. Zo mooi en zo bijzonder toen al..
Inderdaad het gaat erg snel, probeer er daarom zo veel mogelijk van te genieten en zo min mogelijk te stressen / onzeker te zijn! (ik weet.. makkelijker gezegd dan gedaan!)

succes met je steken / pijn! Liefs Lisette
 
Voorzichtig met die band hoor.. Ik stelde dat ook voor bij de vlos aangezien ik ook veel pijn had afgelopen weekend (achteraf teveel gedaan, dus gaat nu gelukkig beter) maar mijn verloskundige was er niet blij mee..Alleen als ik een wandeling MOEST maken die niet anders kon (boodschappen). Je spieren verslappen hier extra van......
 
Terug
Bovenaan