Morgen beginnen met Clomid

hey hoi,

ik heb ook clomid gehad maar ik heb daarbij nooit een injectie gekregen.....

ik moest clomid slikken eerst 2 tabletten per dag van de 3de tot de 7de dag en dan op de 10dag terug komen voor een echo voor een eitjes meeting... en daarna flink aan de bak...

ik heb een paar keer clomid gehad ik ben begonnen met 2 tabletten en na een poosje moest ik overgaan op 3 tabletten.. ik heb geen een keer een injectie gehad...

de clomid was bij mij de eerste keer goed aangeslagen want ik was toen gelijk zwanger, dat liep wel uit op een miskraam maar dat kwam omdat het kindje geen hartje had...
dat wil niet zeggen dat jij dat ook kan krijgen 1 op de 8 vrouwen krijgt een miskraam...

na de miskraam heeft clomid niet meer bij mij gewerkt... ik moet nu met hormonen puregon prikken wanneer daar mijn eitjes groot genoeg zijn krijg ik wel een injectie van pregnyl...

wij zijn nog niet in de iui wij moeten zelf nog aan de bak...

iui duurt nog wel even voor je daar aan toe bent.. meestal...
en ivf is meestal de laatste mogelijkheid waar je in komt...

ik hoop dat ik je een beetje informatie heb kunnen geven over clomid...

succes..

liefs..

Bedankt voor alle reacties. Ben inmiddels begonnen met de Clomid en moet 's-nachts wel erg veel plassen en heb ineens trek in snoep (terwijl ik normaal alleen van chocola en chips hou zegmaar).
Aanstaande vrijdagochtend heb ik een echo, ben erg benieuwd wat daar uitkomt, hopelijk goed nieuws! Dat het eitje groeit (eitjes groeien) en dan mijn lichaam eindelijk een beetje werkt.
Hopelijk hoef ik geen injectie, want ik ben een beetje bang voor spuiten. Maarja als dat het ergste is, dan moet het maar he?

Ik hou jullie op de hoogte!

Succes allemaal en ik hoop dat het snel raak is bij jullie!

@ Bloempje27, bedankt! X

@ Supertje, wat fijn dat je nu zwanger bent! Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd! Geniet ervan!

Groetjes,

Victory

Hoi Victory,

Zelf ben ik benieuwd hoe het jou vergaat met Clomid.
Zelf moet ik a.s. donderdag naar de gynaecoloog voor de uitslag van het pcos evaluatieonderzoek. Waarschijnlijk krijgen we te horen, dat we ook met Clomid gaan starten.
Hoe is je echo vanmorgen gegaan? Was je eitje groot genoeg en wat gaat er nu gebeuren?
Ik zal in ieder geval voor je duimen! Succes!

Groetjes,

Krissy

hoi Victory,

gisteren heb ik uitslag gekregen van het pcos onderzoek en ik moet ook beginnen met clomid. Ben benieuwd naar jou ervaringen.....
Vind het wel heel spannend eigenlijk maar we zien wel...

groetjes,
pukje

Terug
Bovenaan