morgen bloedprikken op dag 24 van me cyclus~!!

hey moon

Ik heb eerst provera gekregen om de menstuatie op gang te helpen!!
Ik heb pcos en daardoor groeien mijn eitjes niet!! Ik ben in maart gestopt met de pil en ben t/m 31okt maar 2 keer uit mezelf ongesteld geworden!! 31 okt had ik de 1e afspraak met de gyn, en toen moest ik 7 dagen lang 4 keer per dag provera slikken!

Toen werd ik 12 nov ongesteld en moest ik dag 3 van me cyclus beginnen met clomid ( medicijn om me eitjes te laten groeien , doordat ik pcos heb heb ik cystes op me eierstokken en daardoor kunnen de eitjes niet groeien) die medicijnen moest ik slikken tot en met dag 7 van me cyclus!  

dag 10 moest ik terugkomen en bleken ze wel te groeien, dus die week erop nog een paar keer heen ( ben in totaal 5 keer geweest en 5 inwendige echo's gehad) ws zijn ze afgelopen woensdag gesprongen ik had dond weer een echo en   toen was alles weg! Had wel veel pijn gehad rond me ei omdat hij vrij groot was ( 33 mm)

Dus nu moet ik morgen weer bloedprikken, en dan volgende week uitslag!

kus kus

dat is wel raar dat ze niks zeggen over die samenlevings test!! goed of slecht nieuws moeten ze gewoon vertellen toch!! het is jullie lichamen!!! vreemd hoor!

kus kus

hoi coortje

ok nou weet ik weer hoever jij was.
dus het zou nu gewoon kunnen dat je zwanger bent??
ik ga voor je duimen!
we hebben woensdag een gesprek met de gyn, misschien dat ze het gewoon dan verteld gezamenlijk met alle andere uitslagen.
je weet natuurlijk ook niet of de werkwijze in alle ziekenhuizen gelijk is.
nog 2 nachtjes slapen dus.......

xxx

hey
\
nou spannend hoor ik ga voor je duimen!!! hoelang ben jij bezig en met wat ben jij bezig in de mm?? kus kus

hoi coortje

wij zijn sinds sept 2005 gestopt met de pil,
onze eerste afspraak bij de gyn was op 30 sept 2006.
er zijn een aantal onderzoekjes gedaan, waaronder een sperma-analyse.
de uitslag daarvan was zeer slecht, er zaten helemaal geen zaadcellen in.
daar  zijn we enorm van geschrokken want als er geen zaadcellen zijn dan zal er nooit een bevruchting zijn!!
daarna hebben ze mijn man binnenstebuiten gekeerd om te kijken wat er aan de hand kan zijn, een blokkade in de zaadleiders zou evt nog verholpen kunnen worden. maar als er helemaal geen aanmaak is dan kunnen we het wel vergeten denk ik.
mij hebben ze ook onderzocht, cyclus gevolgd enz. dat zag er allemaal goed uit, gelukkig.moet dus alleen vrijdag nog bloed prikken voor progesteron.
morgen hebben we dus een afspraak om daar over te praten, dan krijgen we de uitslagen en praten we over wat er verder nog mogelijk is.  
dus tot zover zijn we nu, lang verhaal weer geworden.

succes vandaag met je bloedprikken!!
ik ga voor je duimen!

liefs sandra

he coortje,

ja ben bekend met het prikken van de progesteron waarde,

ik las dat je pco hebt , ik heb dat namelijk ook en werd ook niet ongi,
en geen eigroei en geen eisprong maar door vele behandelingen en goede hoop zijn we nu na 3 jaar ZWANGER.
dus geef de moed niet op meid het KAN.

ik wens je heel veel succes en ik ga je zeker hier volgen

groetjes dikke kus moekje

(ik kom ook van dit forum af )

hey moon

wat een verschrikkelijk verhaal zeg!!! moet je toch niet aan denken!!! ik ga heeel hard voor jullie hopen!! kus ks

hey moekje

wat geweldig dat je zwanger bent!!!!!!!!! wanneer ben je erachter gekomen dat je pcos hebt? kus kus

Terug
Bovenaan