Morgen controle echo

Hi Meiden,

Morgen krijg ik een echo, om te kijken of alles van de laatste miskraam weg is. Vind het best wel spannend, heb wel veel gebloed en stolsels verloren, dus wat dat betreft zou het goed moeten zijn... Maandag gesprek met "onze eigen" gyn.
Op zich allemaal best hoopvol, er gebeurt vast wel iets, maar heb er ff een dipje van.

Weer een paar nieuwe zwangeren in mijn omgeving en de 3 collega's, met wie ik tegelijk zwanger was (zij waren iets verder) zijn nu allemaal met verlof en kunnen eerdaags allemaal bevallen. Ben dat sombere gevoel wat het me geeft gewoon zo zat...
Over 3 weken word ik 30, ik weet dat er genoeg mensen zijn die pas ver na hun 30ste over kinderen gaan nadenken, maar het voelt voor mij toch als een soort grens. Ik had altijd voor ogen dat ik zeker voor mijn 30ste kinderen wilde... Nu word ik 30 en het lukt niet...
Raar he, normaal ben ik veel te nuchter om me druk te maken over mijn leeftijd, maar nu zie ik er gewoon tegenop om 30 te worden...

Sorry hoor ff spuien...

x Mickey

Lieve Mickey,
Ik las je berichtje en dacht ik moet even reageren om haar een beetje
op te beuren. Dus bij deze, ik hoop voor je dat alles je lichaam heeft
verlaten en dat ze niet nog in het ziekenhuis van alles moeten doen.
En meid je wordt DERTIG!!!! maak er wat van, vergeet de achterligende gedachten
dat je graag voor je dertigste moeder wilde zijn, het komt vast, vertrouw erin.
Voor je verjaardag wens ik je maar een ding, dat je in je dertigste levenjaar
moeder mag worden, veel liefs Miranda

Hoi Mickey!

De dertig komt bij mij ook in zicht. Ook ik heb altijd gehoopt voor mijn dertigste verjaardag mamma te zijn. En nu ben ik nog geen eens zwanger (en de rest in mijn omgeving wel)! Helaas doen we er niets aan, behalve hoop houden.

Hopelijk ziet het er morgen allemaal goed uit!

Groetjes,
Nikki

lieve Mick,

Ow morgen echo... Ik hoop da tje weer helemaal schoon bent en dat het je dus op dat gebied enigzins mee zit.
Maandag afspraak met je eigen gyn. Ga op je strepen staan he... voor clomid... Laat je niet te lang heentobben alsjeblieft... Dat hebben ze na je 1e miskraam ook veel te lang gedaan vind ik...

En tja... spui maar lekker hier hoor!!!
Ik denk dat we allemaal van die dagen hebben dat je het ff heel somber ziet.
En als je altijd voor ogen had voor je 30e moeder te worden, dan steekt dat op het moment dat je 30e verjaardag in zicht komt. Dat snap ik heel goed.

ik ga voor je duimen morgen.
laat je even weten hoe het was?

dikke kus
Peet

Lieve Mick,
Normaal is leeftijd niet zo belangrijk maar ik herken je gevoel wel. Wij zijn in 2005 begonnen, in dat jaar ben ik 35 geworden. Nu, 2007, ben ik nog niet zwanger en tja, ben ik dus inmiddels 37 geworden.
Ook ik had geloof ik het voor het eerst in mijn leven een vreemd en toch ook wel klein beetje beangstigend gevoel zo voor mijn verjaardag.
Vanwege de biologische klok is voor mij mijn leeftijd dus ook heel belangrijk terwijl dit het anders helemaaaaaaaaal niet is !
Jij hebt dat met de magische leeftijd van 30, dat is  een bepaald gevoel en heel begrijpelijk, zeker als je nu ook in je omgeving nog met je 3 collega's wordt geconfronteerd die al zover zijn dat ze met verlof gaan.
Spui maar lekker hoor.... het lucht jou op en zo zal het ook omgekeerd wel weer gaan !

Liefs,   Jo

hoi mickey,

hier een reactie van een 30 ger.

dat ik 30 werdt vond ik het een mijlpaal.
had het er totaal niet moeilijk mee.
( ik was toen zelfs net vrijgezel)
en waarom??
het is een mooie leeftijd.
alle ouderen in mijn omgeving zeggen dat hun 30jaren het mooist waren.
en zo voel /geloof ik het ook.
mijn  20 jaren waren echt.geweldig.
maar ik was nog erg onzeker en wist minder in het leven.
en nu ik 33 ben zijn zo veel situatie's me duidelijk geworden.
tuurlijk, de biologische klok begint te tikken als je IN de 30 bent.
ik wilde ook moeder worden voor mijn 30ste.
gelukkig denk ik nu, is dat niet gebeurd.
want dan was hij of zij niet van mijn huidige man geweest.
zo'n bijzonder moment WIL ik met hem delen.

dus.....genieten hoor!!
niets erg dat je 30 wordt.
het is juist mooi dat je het MAG worden!!

en verder wil ik je suxes wensen voor vandaag.
hoop dat alles er schoon uitziet bij je.
we duimen voor je.
groetjes, jana.

Hey Mickey,

ik ben het helemaal met Vlinderjana eens.
Ik ben net 32 gworden en had mijn leven ook anders gepland.
Ik wilde op mijn 25e al moeder worden, maar mijn toenmalige vriend niet, de relatie ging uit op mijn 29e en ik dacht toen, help, ik blijf alleen over, te oud om nog een man te vinden...
Toch kwam ik de man van mijn dromen tegen en vorig jaar zijn we getrouwd...
Ik ben zo blij dat ik bij die vorige relatie niet heb doorgedramd en een kindje gekregen...

Het nestje wat we nu hebben is warm en liefdevol. nu is duidelijk een betere tijd. Dan maar wat ouder, maar we zijn nog jong genoeg.
IVF doen ze bv tot je 43!

En dertig worden is leuk, ik vond het zelfs interessant, geen meisje meer, maar iemand die je serieus moet nemen!

Dus probeer er ook de leuke kanten van te zien, enne dat kindje komt er echt wel!

heel veel liefs Hannelore

Terug
Bovenaan