Morgen controle echo

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes...!!! Het doet echt goed om je dipje even van je af te schrijven en dan ook nog zulke fijne reacties te krijgen..

Mijn echo gaat vandaag niet door, helaas. Maandag doet de gyn. hem erbij. Ik ben namelijk vanmorgen eerst naar de chirurg geweest, had een ontstoken teen, aan de onderkant/ zijkant van mijn nagel. Ik dacht alleen te gaan om te laten zien en een vervolg fspraak te maken, maar ik kon meteen onder het mes, dus dat ook maar gedaan... Dus nu zit ik met mijn been omhoog de komende 2 dagen, mag alleen ff naar het toilet. Ik had nog gebeld of ik meteen kon komen voor echo, omdat de verdoving er toch nog in zat, maar er was geen echospreekuur, dus dat kon niet. Nog een paar nachtjes wachten dus...

Ik dacht met mijn domme kop vanmiddag/vanavond nog wel een paar uurtjes te kunnen werken, dus had ook geen vervanging geregeld (ik werk in de gehandicaptenzorg). Zei die arts halverwege tegen me "heb je wel iemand geregeld die je komt ophalen? (nee dus) Je kunt namelijk niet meer autorijden en je moet de komende dagen met je been omhoog...." Hahaha mijn collega's kunnen me wel schieten denk ik, want de vrijdagavond is niet echt de meest geliefde avond om te werken.....

Nou ja, een rustig weekendje dus hier, ik heb net een stapel boeken om te lenen gekregen van mijn vriendin, dus ik vermaak me wel
Ik hoop maar dat het niet teveel pijn gaat doen.

x Mickey

hey mickey

wat vervelend zeg die teen! hoop dat het niet al te veel zeer gaan doen!!! maar wel lekker dat je gelijk geholpen werd dat hoor je niet vaak!!! en veel succes maandag!!

kus cora

Hi Mick,

Jij maakt vrienden zo op je werk hahahaha... op het laatste moment je vrijdagavond dienst door iemand laten vervangen.......
Nee meid... alle gekkigheid op een stokkie....
wat vervelend dat je zo'n last hebt van je teen. Gelukkig ben je snel geholpen en ik hoop dat je er verder geen last meer van hebt.

Jammer dat je tot maandag moet wachten, maar je hebt dan in elk geval wel je eigen arts. Dat is ook wel heel fijn.
Hoe laat moet je er zijn?
Ik zal aan je denken.

Liefs en hou je taai

Peet

Hoi Mick,
Hoe gaat het met je teen ? Nog met je voet omhoog ?
Maandag kun je gelukkig naar je eigen "gyn", ik hoop zo voor je dat alles weg is en dat de echo iets goeds laat zien.
Heb je de dagen nog een beetje kunnen doorkomen met die stapel boeken ?
Nog 1 dag dan weet je weer meer !
Succes maandag en ik lees hier wel weer hoe het is gegaan

Liefs, Jo

Terug
Bovenaan