Morgen dan toch eindelijk mijn eerste IUI

Hoi meiden!

Ik ben een tijdje weggeweest...vakantie en even mijn frustratie van me afgezet na de mislukte eerste poging. Ik was zo boos dat de gyn mij niet op mijn woord geloofde dat ik toch echt vrijdag mijn ei zou krijgen en toen waren we dus te laat....

Maar goed. In Italie maar even op eigen kracht geprobeerd en dat is dus niet gelukt.
Vanmorgen had ik een positieve LH-test en dus maar naar het zh gebeld. Ik moet morgenvroeg naar Nijmegen voor mijn eerste IUI. Eindelijk dan toch!

Ik ben vreselijk zenuwachtig, waarom weet ik eigenlijk niet. Ik weet wat ze gaan doen, maar vind het ontzettend spannend. Ik wil ook niet al teveel hopen, omdat de kansen niet erg groot zijn. Ik baal ook een beetje. Ik heb normaal mijn ei op vrijdag en mijn mannetje en ik hebbenj dus gisterenavond nog even gewiebeld. Er moet nl 2-4 dagen tussen zitten. Nu zit er dus maar 1,5 dag tussen omdat mijn ei een dagje eerder valt.
Ik hoop dat dat niet veel uitmaakt. Ze halen de goede zaadjes er toch wel uit, maar ik hoop dat het genoeg is......

School is hier weer begonnen dus ik ben weer lekker aan de slag. Ik vind het toch weer heerlijk om te werken, zeker na zo'n natte zomer! En ook weer wat anders aan mijn hoofd!

Iedereen veel succes en tot gauw!

Ginger

Hoi Niekje,

Bedankt voor je berichtje, vind het nog steeds erg spannend, maar heb er ook wel zin in.
Het is in elk geval weer een goede poging voor iets moois....

Liefs,

Ginger

Lieve Ginger,
Fijne vakantie gehad in Italie? Je zou daar toch lekker een (of meer) fles(sen)  Italiaanse wijn opentrekken ? Hebben jullie dat nog gedaan ?
Je hebt daar vast heerlijk weer gehad.
Jammer dat het niet gelukt is tijdens jullie vakantie
Heel veel succes in ieder geval morgen, spannend jullie 1e IUI !!!
Ik ga het op de voet volgen want ook jij hebt dus de komende weken je wachtweken (als ons laatste eskimootje het overleeft - dat weet ik morgen - beginnen mijn wachtweken vrijdag)

Liefs, SunshineJo

Hoi SunshineJo!

Jaaaaa, we hebben flink aan de Italiaanse wijn gezeten hoor! En ook flink geklust, maar goed: eigenlijk tegen beter weten in.... In elk geval een heerlijke vakantie gehad!
JIj dus ook een spannende tijd... heel veel succes en laat maar snel wat van je horen, wanneer mag je weer?

Tot gauw!

Ginger

Oeps...toch te snel gelezen  Morgen dus! Heel veel succes en hopelijk komen we de wachtweken goed door en wordt dat wachten dan eindelijk eens een keer beloond! Al is het maar bij iemand van hier, dat geeft weer hoop! Succes morgen!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Fijn dat je morgen je 1e IUI hebt (eindelijk), vertrek op tijd want het is nog best een eindje wandelen door het UMC Radboud .
Ik heb de dag van de IUI lekker rustig aan gedaan, je kunt van de vloeistof die ze gebruiken een beetje buikpijn krijgen en dat had ik dus ook.
En dr. Mantel; wie weet maakt ie het nu helemaal goed bij je .

Maak je niet te druk om die 1,5 dagen onthouding, je moet dit ook opgeven als je alles inleverd. Normaal is de zaadkwaliteit bij ons geen probleem, alleen hubbie was een tijdje voor de 1e poging flink ziek geweest met hoge koorts........dat heeft volgens mij veeeel meer invloed op de hoeveelheid goede cellen (van 61 milj. naar 0,6 milj.).

De 1e poging  is bij ons inderdaad mislukt, op de ochtend dat we einde van de middag op vakantie zouden gaan , gelijk de test maar uit m'n bagage gegooid. Ik heb dus ook maar naar het advies  dat jij van dr. Volleberg kreeg geluisterd en we hebben lekker een paar roseetjes gedronken (alleen in de eerste 2 weken , dat dan weer wel). Wij hebben deze vakantie ook goed onze best gedaan; je moet per slot van rekening wil profiteren van die (eventueel) verhoogde vruchtbaarheid na de HSG.
We zijn niet voor kwaliteit maar voor kwantiteit gegaan .
Mijn nod is eind deze week maar ik geloof niet dat het gelukt is. Dan gaan we gewoon weer tellen voor poging nr 2. En als het allemaal een beetje mee wil zitten zal die misschien zelfs wel op mijn verjaardag plaats gaan vinden !

Heeeeel veeeeel succes morgen en laat je even horen hoe het is geweest?

Liefs, Cath

Ginger,
Tegen beter weten in.... dat heb ik dus al maanden....
Ik dacht altijd gewoon zwanger te kunnen worden maar heb tijdens ons intake gesprek in Gent waar we de 2e poging willen starten, gehoord dat dat echt helemaal is uitgesloten..
Toch elke maand maar weer proberen, vooral rondom de eisprong.. ik denk dat ik dat nog blijf doen ook, al weet ik dat het zinloos is..
Morgen wordt ons laatste eskimootje in Leiden dus ontdooid, ik word dan voor 5 uur gebeld of het heeft 'overleefd'
Als dat zo is, heb ik vrijdag de tp van ons laatste embryo in Leiden
Meer hierover staat ook op mijn topic Cryo tp en topic Gent

Fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad. Toch wel heerlijk genoten dus, OOK van de Italiaanse wijn.

Veel succes nogmaals morgen

SunshineJo

Terug
Bovenaan