Morgen dan toch eindelijk mijn eerste IUI

Hoi Cath!

Fijn weer wat van je te horen! Ik hoop dat Mantel het goed gaat maken..haha! Dat heb ik wel van hem tegoed . Lekker dat je ook een goede vakantie hebt gehad! Ik heb na mijn ei ook maar geen rose meer gedronken, je weet maar nooit! Stom he, dat je je hele gewoontes en manieren op die eventuele zwangerschap aan gaat passen. En dan idd al maanden en maanden voor niets, maar toch blijven doen....
Het zou wel mooi zijn als je kindje gemaakt zou worden op je verjaardag! Misschien brengt het wel geluk! Ik laat morgen wel weten hoe het geweest is. Ik moet helaas werken zodra ik klaar ben. Ik werk 2 minuten van het zh vandaan op een basisschool. Gelukkig hoef ik niet voor de klas (geef remedial teaching) en heb alleen maar overleg. Maar mocht ik echt buikpijn hebben dan ga ik gewoon naar huis. Ook nog een verjaardag morgenavond. Ach we zien wel !

SunshineJo: Ik heb net je topic over Gent gelezen. Wat een verhaal zeg! Het lijkt me echt wel slikken h oor al die tegenslagen! En idd....tegen beter weten in. Wat balen zeg als je dat achteraf moet horen! Je doet al zo je best, past je hele leventje er op aan en dan dit! Ik hoop echt voor je dat je morgen goed nieuws krijgt en vrijdag tp hebt. En anders kop op in Gent! Je moet wel lang wachten trouwens. Lijkt me echt frustrerend! Heel veel succes en laat maar snel wat van je horen!

Liefs,

Ginger

He meiden!

Vanmorgen was het dan zover. We stonden al om 8.15 uur in Nijmegen. Mijn mannetje kon daar even zijn klusje klaren en na anderhalf uur kregen we het opgewerkte zaad weer mee. Er waren 3,4 miljoen zaadcellen, wat ruim voldoende was! Nadat we weer naar ons eigen zh gereden waren, konden we meteen bij de gyn terecht. En Cath: Mantel was erg aardig en zei nog: "Je hebt echt een korte cyclus"! Hij wist het nog.....
Het inbrengen vond ik enorm meevallen, het duurde echt maar een seconde of 10 en het was al gebeurd. Volgens de gyn heb ik geluk gehad dat het zo vlot ging. Het is volgens hem niet altijd zo en de volgende keer (waar ik niet op hoop) kan het best anders zijn.

Heb de hele   dag al wel een opgezette buikpijn en lichte buikpijn. Af en toe een flinke kramp. Verder voel ik niets, maar voel me wel wat vreemd..... Ik weet niet wat het is, het zal wel de mix zijn van hoop, angst, blijdschap en verdriet en de voor iedereen bekende spanning van de wachtweken. Want dat kunnen we nu dus alleen maar doen: WACHTEN! Gatver......

Iedereen veel succes

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Ben blij dat het je allemaal mee gevallen is (vooral met dr. Mantel ) en nu maar afwachten........duurt altijd een eeuwigheid lijkt het wel.
Grappig dat jij je zo anders voelt, dat had ik namelijk ook. Misschien is dat inderdaad wel de hoop en bij mij was het ook het besef dat dit eigenlijk onze eerste echte kans was. Ik ga voor je duimen dat het maar bij 1 IUI hoeft te blijven!

Liefs, Cath

Terug
Bovenaan