Morgen de echo!

Hey allemaal,

Morgenmiddag hebben we onze eerste echo, ik ben dan volgens eigen berekening dan 9 weken! Ik heb tot nu toe geen bloedverlies gehad. Verder af en toe niet lekker, zere borsten, opgeblazen gevoel. Maar dat verschilt per dag. Ik ben zo nieuwsgierig maar ook een beetje bang ("Stel je voor dat het toch niet goed is!)

Sandy: jij moet morgen toch ook? Hoe laat? Ik om 13.10! Kan nu al wel zenuwachtig worden!

Wie leeft met me mee?

hey!

ik moet morgen ook! om 10 uur.. volgens mijn berekening ben ik morgen 9w 1 dag.. volges de dok 9 w 4 dagen.. dus we zullen het zien! erg spannend!!

succes morgen!

Hallo Meiden
natuurlijk leven we met je mee. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en ik heb nu twee echo's gehad omdat ik wel bloed verlies had maar gelukkig is alles toch goed en groeid het ook naar behoren.

Maar dat het spannend blijft is gebrijpelijk
veel succes morgen.

liefs

heej jah ik mag morgen ook.. heb mijn afspraak om 11:45.. ik ben zo zenuwachtig.. ik voel me echt wel zwanger maar ben ook zo bang dat het niet goed is.. ik hou jullie op de hoogte..

Meiden succes vandaag! Ik vond de eerste echo zeer bijzonder! Geniet ervan!! En bloempje ik ben ook alleen heeeeeeeel moe, af en toe gevoelige borsten en af een toe een klein beetje humeurig (arme manlief)

Hey allemaal,

Hier positief bericht. Een mooie echo met een duidelijk hartje en wat beweging. Vandaag 9 weken en 3 dagen. Dus 3 dagen gratis. Dacht ik al wel. Ik voel mij eisprong altijd supergoed en die was dit keer vroeg. Weer zo spannend allemaal, en uitwendig kreeg ze ons ukkie er niet helemaal duidelijk op omdat het niet helemaal makkelijk voor het apparaat lag. Ze zag wel gelijk het hartje. Toch maar even inwendig gedaan en toen konden we het goed zien en ook zagen we de handjes even duidelijk bewegen.

Nu ga ik echt genieten, de kans dat het nu nog fout gaat is nog maar 3 % zei de vk, dus ik ga er vanuit dat die te verwaarlozen is. Zekerheid heb je nooit. En dit zag er allemaal zo goed uit. Dus.... we geven ons over.

Achteraf ben ik dan maar blij dat ik weinig klachten heb. dat scheelt toch een heel eind. Al was ik daar in het begin wel onzeker over, maar het is weer bewezen. Je kunt ook zonder al te veel klachten heel gezond zwanger zijn!

Hier gaat vandaag de vlag uit!!!

@ SANDY: hoe was het?

Dikke knuffel voor jullie allemaal van bloempje

Terug
Bovenaan