Morgen de echo!

Hoi hoi,
super dat je echo goed is gegaan.. bij mij was er helaas minder goed nieuws.. ik zou vandaag 8 weken moeten zijn maar er was niks te zien helaas.. waarschijnlijk dat mijn tussentijdse bloeding toch een mk is geweest of dat het bij het innestelen al niet goed is gegaan.. wat het ook is geweest ik baal er ontzetten van dat het niks is.. Nou is het echter wel zo dat de klachten gewoon blijven.. de kans bestaat dat het alsnog zo is.. maar dan een aantal weken eerder in de zwangerchap.. ik heb de pil daarna laten staan omdat we er toch vanuit gingen dat het raak was.. Hoe het nu allemaal verder gaat is nog even de vraag.. Ik ga proberen de draad weer een beetje op te pakken.. (ik heb geluk dat ik dinsdag pas weer hoef te werken).. Dit alles was niet geplanned maar als je er eenmaal aan gewend bent dat je zwanger bent is het ook ontzettend kloten als blijkt dat er niks is.. ik ben ook ontzettend depri momenteel.. heb gelukkig hele lieve stiefouders die mij nu opvangen en daar ben ik ook echt super blij mee.. Voor mijn vriend komt de klap nog.. die zit vanavond alleen thuis en krijgt dan waarschijnlijk de dreun.. Om dan iig nog een positieve wending aan het verhaal te geven, ik wens jullie allemaal een hele mooie, leuke, gezonde zwangerschap en natuurlijk een wolkje van een baby.. Ik zal zo af en toe nog wel meelezen hier hoor.. En hoop echt dat jullie niet neer een "lege" echo hoeven te kijken want dat is echt ontzettend !@#$@..
Hele dikke knuffel, Sandy

Sandy,

Heel veel sterkte! Ik weet wat het is een lege echo. Ik heb het in 2007 ook meegemaakt. Het is verdraaid moeilijk om zomaar om te schakelen en een hele teleurstelling.
hopelijk ben je na de mk toch weer zwanger geraakt. Hebben jullie toen wel gevreeën? Dan heb je wel kans natuurlijk.
Soms kun je ook kalchten inbeelden, omdat je ze zo graag wilt hebben. Maar ik gun `t je van harte.

Sterkte meid, gun jezelf de tijd om het te verwerken en om te rouwen. xxx

lief van je.. tranen schieten me weer in de ogen.. we hebben daarna wel weer gevreeen ja dus de kans bestaat nog wel.. wil daar alleen niet teveel bij stilstaan.. bang voor een nieuwe teleurstelling.. ik ga eerst alles een plekje geven en kijk daarna wel verder.. liefs

Sandy,

hey meid, wat een rot bericht voor jou en je partner.
Ik wil je heel veel strekte wensen, en neem inderdaad de tijd om het een plekje te geven samen.

Knuffel

hey sandy,

wat erg voor je.... we hadden bijna soortgelijke echo. Uitwendig zagen we geen hartje en activiteit. Gelukkig was inwendig wel alles goed. Maar die 2 minuten tussen de uitwendige en inwendige echo, dacht ik ook dat het afgelopen was. Dat was zo erg moment.

Ik kan me jou emoties indenken. Ik wens je heel veel strekte toe in deze moeilijke periode en hopelijk mag je snel weer een wondertje krijgen.
Veel sterkte

Terug
Bovenaan