morgen de eerste echo.......

oooooooooooo wat heerlijk om te lezen boontje!!!!!
wat moet je blij zijn! en ik ben het met je mee hoor!
heerlijk toch! Wat kon je zien??? kon je een beetje onderscheid maken tussen lijfje en armpjes enz? of ik het nog een vlekje zo vroeg?

enne.....wat leuk!!! over twee weken weer!

@ boterbloempje

ik zag nog niet zo veel, was een vlekje en ergens middenin "kniperde"klopte het hartje. Ik zag nog een flekje naast de kleintje, dat was de zakje( kan nou niet op de nam komen) waar van de kleine eerste 3 maanden eet.
Ik had een uitwendige echo, ze kon nog een inwendige maken maar dat makte niet zo veel verschiel met wat we konden zien. Volgende afspraak voor de echo heb ik op 8 april, kan niet meer wachten, dan kan ik zeker al meer zien.

Toen ik zwanger was van onze eerste had ik meerdere echo's omdat ik in zkh lag en ziek was, lag van 8 tot 12 w in zkh ek kreeg iedere week een echo. Met 10 w had ik echo en zag de kleine met de dupje om hoog net zo als ie wou laten weten dat alles ok was. Echt leuk om te zien.

@ boterbloempje

ik zag nog niet zo veel, was een vlekje en ergens middenin "kniperde"klopte het hartje. Ik zag nog een flekje naast de kleintje, dat was de zakje( kan nou niet op de nam komen) waar van de kleine eerste 3 maanden eet.
Ik had een uitwendige echo, ze kon nog een inwendige maken maar dat makte niet zo veel verschiel met wat we konden zien. Volgende afspraak voor de echo heb ik op 8 april, kan niet meer wachten, dan kan ik zeker al meer zien.

Toen ik zwanger was van onze eerste had ik meerdere echo's omdat ik in zkh lag en ziek was, lag van 8 tot 12 w in zkh ek kreeg iedere week een echo. Met 10 w had ik echo en zag de kleine met de dupje om hoog net zo als ie wou laten weten dat alles ok was. Echt leuk om te zien.

Heej dames,

Gisteren naar Gyn geweest en echo gehad!
Hartje klopt! Zag klein vlekje met daarin een heel duidelijk hartje!!!!
Over 2 weken opnieuw een echo om te meten, nu ging dat nog niet.
Maar gelukkkig het belangrijkste gezien!!!!
Alleen zei gyn dat ik 5.5 wk zwanger was toen ik eerste dag laatste ongi (1 feb) zei, zit ik er nu naast of hij???

x Hanneke

Terug
Bovenaan