morgen de laatste ook 37 weken...

Meiden, Als één van de laatste uitgerekend in december kan ik volgens mij concluderen dat morgen de laatste dec-mama 37 weken zwanger is. Toch een mijlpaal die ik even wilde aanhalen.

Ik ben vandaag precies 37 weken! Dus de kleine zou mogen komen, al mag hij/zij van mij nog wel even blijven zitten.
Vorige keer was ik het nu al helemaal zat. Nu gaat het nog prima met me, ondanks wat kleine ongemakken (maagzuur, bekkenpijn, gekneusde ribben, veel plassen, slecht slapen). Deze week nog de enveloppen ophalen voor de geboortekaartjes en die gaan schrijven. Dan nog wat kleine dingetjes uitzoeken en opruimen en dan zijn ook wij er eindelijk klaar voor!

Veel succes allemaal!

hey
ook ik hoopte ze te halen en afgelopen maandag was het voor mij ook zover...Beetje dubbel gevoel erover.Het zit er bijna op ondanks dat ik helemaal klaar ben met mijn hormonenhuishouding ga ik mijn geoorloofde dikke buik ook wel een beetje missen straks denk ik Maar goed er heeft 3 keer binnen 5 jaar een kindje in gezeten het is mooi geweest
Ondanks dat de laatste loodjes het zwaarst zijn geniet er nog wel even van!

Hier nog iemand die alweer 37 weken is, alweer 38 weken over een paar dagen. Ik ben ook aan het aftellen! Het is zeker een mijlpaal! Het gaat met mij ook nog prima, behalve dat ik een blaasontsteking heb (waar ik waarschijnlijk wel even mee heb gelopen), nu een kuurtje die nog een paar dagen duurt. Verder ook bekkenpijn, en slecht slapen. Tja het zijn de laadste loodjes waar we even doorheen moeten! Alleen duurt het wel lang hoor... Ik kijk ook zo uit naar ons mannetje!!

Jullie ook allemaal veel succes!

Zucht aanstaande zaterdag zit ik op 41 weken en nog steeds geen zicht dat ie eruit wil komen.
Best raar om te zien dat de laatste in forum naar de 37 weken gaat en ik nog steeds zit te wachten.
Nu ja maandag gaan ze het strippen beginnen dus wie weet kom ik dan ook eindelijk is aan de beurt.
Ik heb het iedergeval echt gehad inmiddels.

Tijdens mijn vorige zwangerschap was de dag dat ik uitgerekend (1 januari) was echt een baaldag. We vierder oudjaar bij mn ouders en de volgende dag werd ik thuis wakker en er gebeurde niets, okay een of twee harde buiken dat was het. Ben die dag behoorlijk shagrijnig geweest, hoop dat het dit keer mee valt.

Terug
Bovenaan