morgen de laatste ook 37 weken...

Hoi,

Wat fijn dat voor iedereen de laatste loodjes nu in zicht zijn.
Heel veel succes allemaal met de laatste loodjes.
Ik ben zondag 40 weken en kan ook echt niet meer wachten nu.
Gister bij de gyn geweest en ze hebben me al gezegd dat ze niet gaan strippen voorlopig de gyn zei het is het beste om nog even gewoon te wachten!

Groetjes

Ja ik lees nog steeds lekker met jullie mee en zit ook bijna aan de 37 weken, gek he idd dat er in 1 maand forum zo veel verschil zit, kan natuurlijk zelfs iets van 6 weken tussen de eerste mama en laatste zitten.

Succes allemaal met de laatste loodjes en als ik een dec mama wordt horen jullie het natuurlijk ook. ben het soms best zat dus hoop het wel.. hahaha

En niet iedereen kan/wil gelijk weer achter internet kruipen nadat er een kleine geboren is!
Mijn zoontje was op maandagochtend vroeg (7 uur) geboren en sliep ongeveer de hele eerste dag. En ik voelde me super. Dus de eerste dag hebben wij al achter de computer gezeten om het wereldkundig te maken. Maar ik kan me goed voorstellen dat er veel vrouwen zijn die zich niet zo voelen na een geboorte. Ben benieuwd of ik me deze keer ook weer zo goed voel na de bevalling?!

Tja, dat hangt er ook maar vanaf hoe je je voelt na de bevalling. Ik heb de vorige keer ook wel een week nagelaten het op het internet kondig te maken. 't Was nogal een aderlating, de klap was te groot enz enz.
Misschien voel ik me dit keer wel kiplekker na de bevalling, wie weet!

Terug
Bovenaan