morgen echo maar toch bang

Ook ik heb het met al mijn zw.schappen gehad. Daaruit zijn 2 gezonde dochters geboren, maar ook helaas 3 miskramen. Mijn ervaring is dat als het een keer in de paar dagen gebeurd, dat het dan wel goed mag gaan, maar als het elke dag is en vaker op een dag, en het werd ook in de loop van de dagen meer, dat het dan mis ging.

Het bloeden begon bij mij vanaf 6 weken tot ongeveer 9 weken of tot de miskraam.
Nu had ik het ook weer, maar gelukkig maar 3 keer. Nu 14 weken zwanger.. Dus ja, het kan alle kanten op gaan.
Ik begrijp je dat je aan de ene kant graag op de echo wilt, maar aan de andere kant toch weer niet.
Maar dan heb je wel morgen zekerheid. Ook als is het misschien niet leuk... Ik wens je heel veel succes morgen en wie weet...

 
haloooooooooooooooowaa hoeraaaaa :D
mijn baby is 5.5 cm lang ik ben 12 weken zwanger ongeveer ze zei ik moet het nog berekenen maar zover ik het nu ziee 12 weken ik heb zijn fotos en dvd zooooooo leuk en hij ging af en toe springen ahhaah ik geloofde nietttt maar ik kon zijn hart niet horen dat moest dan bij de verloskundige gebeuren maaar goed ben superblijjjj
 
Terug
Bovenaan