morgen een liggings echo

A

Anoniem

Guest

Vanmiddag weer naar de VK geweest. Alles is goed alleen ligt ons kleine meisje nog in een stuit. Op de VK praktijk hebben ze geen echo apparaat, dus er moest een afspraak gemaakt worden.

Morgen ochtend kunnen we al terecht. Ik was wel blij dat ik vorige week bij de controle erop gestaan heb om deze week weer een controle te krijgen. ze wilde toen eigenlijk een afspraak voor over 2 weken maken.

want nu is het verhaal dat als het in stuit ligt ik naar de gyn. moet en het tussen week 36 en 37 gedraaid moet gaan worden. als dat kan....
zaterdag ben ik 36 weken. maar goed, nu hopen dat ons kleintje nog gaat draaien. want zie wel een beetje er tegen op als ze het zullen gaan draaien.

Hoi,

Hier nog een dochter die in een stuit ligt! Bij ons is de afspraak voor  het handmatige draaien al gepland. A.s. woensdag mogen wij (blegh!!).

We zijn nu bezig met Moxatherapie omdat 80% van de kindjes hierdoor draaien. Ik ben nu 36,5 weken zwanger.
Ik kan nu ook tussendoor een echo krijgen bij de VK om voor woensdag te kijken of ze al gedraaid is maar volgens mij tot nu toe nog niet (voel haar koppie nog steeds tussen mijn ribben).

Ik hoop zo dat ze nog draait want ik hoor uiteenlopende verhalen (pos/neg) over dat handmatig draaien.

Ik wens je heel veel succes en hopelijk dat beide dames op tijd zelf omdraaien (zijn toch ook echt meiden hè? ).

Groetjes,
Rosanne

Ook van mij een hele dikke bemoedigingsknuffel en heel veel succes met alles.
Hoop dat de dwarse kindertjes nog even 180 graden gaan draaien!!!

Liefs Hilma

ze lag nog in een mooie onvolkomen stuit ligging... verder waren de waardes goed, qua hoofdomvang en alle andere dingen die ze gelijk hebben opgemeten. Gewicht was rond de 2400 gram. enkel heb ik heel weinig vruchtwater. nu is dat wel een moment opname, dus wellicht is dat volgende week wel weer goed.

moet nu van de VK wel goed in de gaten houden of de kleine wel elke dag goed beweegt, zo niet meteen bellen.

de afspraak voor de versie staat op volgende week donderdag. En ik ga zo maar bellen voor die moxa therapie. vind het wel jammer dat mijn VK me daar niets over verteld had... ben nu 35 wkn +5 dus weet niet of het nog zin heeft om nu nog met die moxa therapie te beginnen... maar goed dat hoor ik wel als ik dat even ga uitzoeken.

en nu maar op zoek naar ervaringsverhalen. maar lees er vast een woensdag hier. howel hopelijk niet, en is de dame dan al uit zich zelf gedraaid, dat is toch het mooiste!

Nou, ik zal echt voor je duimen dat ze nog draait, of anders dat de draaipoging lukt!
Zou toch wel het allerlekkerste zijn als ze haar hoofdje naar beneden brengt!
En anders komt het ook wel goed, maar ik kan me voorstellen dat je deze zorg extra er liever niet bij had gehad!
Kus Soela

Anders moet je eens kijken op www.stuitlig.nl Daar staat ook wat info over moxatherapie.

Ze is bij mij in ieder geval al flink koppeltje aan het duiken maar ik weet niet of ze nu echt gedraaid is. Volgens mij voel ik nog steeds een bolletje tussen mijn ribben. We gaan gestaag door met die therapie.

hi rosanne,

bedankt voor de site.
hoop dat je kleine meisje door duikelt en goed gaat liggen!

doen jullie die moxa therapie thuis of bij een acapuncturist?

Terug
Bovenaan