morgen een liggings echo

heb de acupunturist gesproken en hij geeft aan dat ik nog met de moxa therapie kan starten. morgen heb ik de instructies en de sticks in huis. dus dan kunnen we nog een week 'behandelen'.

Succes in ieder geval met die therapie. En dat draaien...ze zeggen dat het geen pretje is, maar iedereen ervaart het anders, net als bevallen. Bij de een valt het mee en bij de ander tegen. Ik hoop dat het allemaal meevalt!!!! Duimen draaien!
Groetjes Daisy

Hoi Griebelbaby,

Fijn dat je nog kan beginnen. Wij zijn begin deze week begonnen. Het vergt wel wat geduld van je partner aangezien hij elke avond een half uur met die stick bij je tenen zit. Maar goed, alles beter dan in een gezond lichaam snijden toch?

Ik laat woensdagavond nog wel weten hoe het is gegaan mocht het handmatig draaien doorgaan.

Groetjes,
Rosanne

Hi Rosanne,

Oeps een half uur... ach als dat ervoor nodig is dan is dat maar zo, alles beter dan een keizersnee straks. gelukkig is manlief erg behulpzaam, dus denk dat hij het met alle liefde voor zijn meisjes doet.

Jij ook nog veel succes, en ik hoop dat het draaien niet nodig is. dat jullie meisje door de half uurtjes al gaat draaien.

Groetjes Griebelbaby

Ik heb een klein vermoeden dat ze gedraaid is. Ik voel namelijk steeds wat kriebelen onder mijn rechterribben die onderhand beurs zijn. Volgens mij een voetje want al die tijd dat ze omhoog lag deed ze dat niet.

Gisteren ook een enorme storm in mijn buik toen ik op bed lag.

Helaas is de VK vandaag nie bereikbaar voor spreekuur dus wordt het toch pas in het ziekenhuis dat we te horen krijgen of ze nog in een stuit ligt!!

Als het zo is dan heeft de Moxa ook bij ons succes gehad!!

Groetjes,
Rosanne

Dat zou goed nieuws zijn zeg!!
ik duim voor jullie dat het ook zo is en ze nu goed ligt!

Terug
Bovenaan