Morgen eerste afspraak ziekenhuis...

Hey meiden,

Vanochtend het ziekenhuis gebeld om te vertellen dat wij zwanger zijn na IUI.....nu moeten we morgen al komen! Waarschijnlijk alleen om wat dingen door te spreken want ik ben nog maar heel pril zwanger 4wkn+3dgn dus een echo lijkt mij niet van toepassing! Misschien wel bloed prikken ofzo.....

Heeft iemand hier zo vroeg al ervaring mee? Ben ook wel benieuwd of je ook bij je huisarts moet melden dat je zwanger bent of dat dat nu automatisch gaat via het ziekenhuis?

Ben heel benieuwd! Liefs Lynn.
 
Heey lynn,

Omdat wij nog middenin de onderzoeken zaten moest ik eerst het ziekenhuis bellen bij een positieve test. Kreeg een bloedonderzoek en een dag later uitslag met een afspraak voor de echo. Weet natuurlijk niet hoe het zit na iui maar goed zo ging het Bij ons. Of je het door moet geven bij je ha weet ik eigenlijk niet, heb ik niet gedaan dus heb ook geen idee of die al op de hoogte is.

Liefs
 
Hey,

ik heb me niet gemeld bij de huisarts. Volgens mij gaat dat wel automatisch. Je kunt natuurlijk altijd bellen om het door tegeven.

Spannend dat je morgen al naar het ziekenhuis toe kunt. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Ik krijg 13 april mijn eerst echo. Gisteren even achteraan gebeld.

Liefs
 
@cloewja: ik denk dat het wel zoiets soort gelijks zal zijn indd.....Hoe voel je je verder? Hoeveel wkn ben je nu?

@nietje: wat fijn dat je nu al een datum hebt voor een echo, kan je dan echt naar toe leven en voor jou extra spannend!

Liefs Lynn.
 
Mijn eerste echo's zijn ook zo vroeg geweest, niet dat je veel ziet. Maar ze zien wel een bevrucht eitje en eventueel de dooierzak. De eerste was met 4,5 week. Wij hadden geen IUI, maar clomid. Dus toch kans dat ze wel een echo maken. Ligt maar weer net aan het beleid van het ziekenhuis.
 
Heey lynn

Ben nu 7 week gaat snel, volgende week echo. Hoe ik me voel? Nou zwaar belabberd. Slaap heel veel en veel misselijk.

Liefs
 
@Ukkietje: Tsja....het kan nooit kwaad om even de huisarts te bellen, weet zij ook hoe het zit ;-)

@cloewja: jeetje...wat balen dat je je zo beroerd voelt zeg. Hopelijk neemt dat over een aantal weken vlug af.
Sterkte meid!

Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan