Morgen eerste afspraak ziekenhuis...

hi,
ja het is zeker handig dat de HA weet dat je zwanger bent,
bij acute situaties ed en moet je nog eens medicijnen halen, dan ook direct de apotheek inlichten.
soms krijg je van de HA medicijnen mee,die je niet mag in de zw, de apotheek controleert alles,zodat je niet iets krijgt wat je dus niet mag.

het kan zijn dat ze toch een inwendige echo bij je doen, en misschien een bloedtest.

succes
 
Hoi

Ik heb alledrie de zwangerschappen de huisarts eerst gebeld bij mijn dochter* omdat ik niet wist hoe en wat ze stuurden me toen door naar de vk bij mijn zoon en deze zwangerschap omdat ik een verwijzing voor de gyn. nodig had. Ik heb bij mijn zoon de eerste echo met 5 weken gehad omdat ik heel bang was dat het niet goed zat je zag toen een soort boontje ( beetje raar maar denk aan bruine boon) dus het kan wel! Houdt er wel rekening mee dat die echo inwendig is.

Xx Wendy
 
hey lynn!

en hoe was het in het ziekenhuis?hopelijk alles goed.
Ik neem aan dat je huisarts ingelicht zal worden, en anderd meld het de eerstvolgende keer als je belt of ernaartoe gaat.
Geniet van je zwangerschap!

Liefs daisy
 
Hey meiden,

Ging goed! Nog geen echo ofzo hoor maar we hebben even wat dingen door gesproken en we hebben 17 April onze eerste echo, spannend!

De huisarts wordt indd automatisch op de hoogte gesteld en anders kon ik haar na de eerste echo ff bellen, geen probleem! :)

@DaisyF: hoe gaat het met jou?

Liefs Lynn.
 
Heey Lynn

Ik las al een paar dagen mee en wat spannend dat jullie 17 april jullie eerste echo hebben dat is gelukkig niet zo heel lang meer wachten....

Geniet er lekker van..

Liefs,

Sam
 
Hoi lynn

Hoe was het ik krijg mijn eerst op 16 april intake dan ben ik 5/6weken ,,,, weet niet wat ik me voor moet stellen want ik hoor somige wel iui maar geen glomid en sommige wel ik had iui met glomid en pregnyl
Nou ik hoor het andere meiden evaring er mee
 
Terug
Bovenaan