Morgen eerste werkdag

Spannend, morgen heb ik alweer mijn eerste werkdag!
Gaat een hele voorbereiding aan vooraf: spulletjes van Jaimy alvast inpakken, brood smeren, alvast eten voor de komende dagen gemaakt (zal wel niet zoveel zin hebben om te koken!) en straks vroeg op bed.
Ben best een beetje nerveus hoe het morgen zal zijn: zonder Jaimy en mijn kop weer bij het werk houden.
Maar het loopt vast allemaal wel los :) hoop dat ik lekker kan slapen en dan meneertje ook lekker (door)slaapt!
 
Pff, dat lijkt me idd ook even een hele organisatie! Maar dat is vast alleen de eerste keren maar.. Ze zeggen als je op je werk bent het net lijkt alsnog je niet 'weggeweest' bent! Kan me er nu nog niks bij voorstellen eigenlijk;) Zie er ook best tegenop, maar ik moet pas 1 Dec beginnen, Quinten is ook wat jonger als Jaimy en ik heb ook nog lekker vakantie opgenomen achter m'n verlof. Heel veel succes in ieder geval!
 
Inderdaad spannend! het lijkt me nog een hele stap ( ik hoef ook pas in december te beginnen), maar begin er langzamerhand, stap voor stap iets meer voor te voelen om weer aan de slag te gaan. Die drie maanden zijn er blijkbaar niet voor niets! :)

Ben ook benieuwd hoe je eerste werkdag was! moeten er nog meer dames binnenkort weer beginnen?
 
Spannende dag. Gaat Jaimy naar het kdv?

Toen ik mijn eerste kindje naar het kdv bracht voelde ik me heel slecht en schuldig. En dat terwijl ik er zelf ook werkte! Hahaha.

Nu ben ik lekker thuis bij de kids en dat bevalt prima.
 
Pff ik moet 7 november weer beginnen maar ik heb totaal geen zin. Ik heb in mijn verlof wel al vanaf de 2e week ofzo wat kleine dingen thuis gedaan maar daar moet ik me dan echt toe zetten. Nu moet ik deze week ook echt een tandje erbij doen om het af te krijgen. (zijn dingen die de andere niet kunnen) maar ik heb GEEN zin.
Wel heb ik met mijn werk kunnen regelen dat ik 1 dag minder ga werken en 1 dag thuis werk. dus mijn werkweek komt er als volgt uit te zien. Maandag een hele dag (moeder past op) dinsdag een halve dag (schoonmoeder past op) woensdag vrij, donderdag hele dag (moeder) vrijdag halve dag (schoonmoeder). Dus de dinsdag en vrijdag middag moet ik thuis werken maar dat kan ik ook een deel op woensdag of in het weekend ofzo doen dus die 8 uurtjes kan ik over de hele week uitspreiden.
 
Dat heb je op zich goed geregeld. Eerst wilde je vier dagen werken, dus voordat je met zwangerschapsverlof ging was je wel heel blij met je werk denk ik of niet?!! misschien komt de zin weer snel terug als je eenmaal werkt, of wanneer de kleine meer doorslaapt. Heb je afgesproken om voorlopig drie dagen te werken of definitief?! en misschien komt de zin ook niet terug, je situatie is immers enorm verandert!
dat lijkt me zelf heel spannend, ik was echt degene die van alles op de hoogte was en men stelde mij snel vragen, maarjah ze hebben het vier maanden zonder me gekund, dus als ik terugkom zullen ze misschien zo langs mij lopen om mijn buurmans hulp in te schakelen ipv die van mij.
 
Terug
Bovenaan