Morgen eerste werkdag

Nou, ik heb er 2 werkdagen opzitten :) het is me reuze meegevallen!
Jaimy heeft het naar zijn zin gehad bij mijn zus en mijn schoonmoeder. Hij is tenminste erg lief geweest, dus het zal wel goed zijn :)
Door een goede planning van mijn vriend en mij was ik 's ochtends ruim op tijd klaar en zaten Jaimy en ik om 7 uur in de auto :) ik was mooi rond half 8 op het werk en kon dus mooi nog ff koffiedrinken, want ik begin pas om 8 uur.
Gister was wel heftig, kreeg meteen last van mijn ogen van het beeldscherm haha. Kreeg meteen veel taken te doen (ben secretaresse en ze weten je dan meteen weer te vinden hoor, afspraakje hier, afspraakje daar...) en moest echt even wennen aan het snelle schakelen tussen de opdrachten. Maar vandaag was weer helemaal als vanouds en ging ik mooi mijn gang. Ik kende de agenda van m'n manager weer (weet bijna altijd wel waar ie rondhangt) en mijn bureau is weer een chaos haha.
Morgen wordt wat makkelijker, want dan is vriendlief thuis. Hoef dan dus 's ochtends niet voor Jaimy te zorgen. Donderdag lekker vrij en vrijdag brengt mijn vriend Jaimy naar het kdv. Week is alweer door de helft voor mij en voel me goed :)

Dus dames, don't worry :) het is allemaal prima te doen!!!
 
Terug
Bovenaan