Morgen ga ik testen...

Spannend!!!!!!! Zwanger worden zit in de lucht, geloof ik, dus ik ga heel hard voor je duimen dat jij er ook bij mag zitten. Veel succes met testen en laat je het snel weten?????
Ben benieuwd.......
Liefs, Patricia

He tammy,
Zo te zien heb je dus negatief getest, maar morgen was toch pas je nod dus als ik jou was zou ik over 2 dagen weer testen als je dan nog niet ongi bent geworden, misschien is het gewoon nog wat te vroeg geweest om te testen.
laat ff weten als je meer weet,
veel liefs sas

Nou, het is niet alleen dat de test  negatief is, waarschijnlijk ben ik ook nog ongesteld. Ik heb zojuist even met een tampon getest in hoeverre in bruinverlies heb, maar  de top  was behoorlijk verkleurd!!  

Ik snap er echt geen snars van... En ik had me nog wel voorgenomen om deze maand niet net zo wanhopig te gaan zitten afwachten als vorige maand. Maar ja, toen ik al gelijk twee dagen na mijn eisprong pijnlijke borsten kreeg, wat iedere dag erger werd, kreeg ik toch wel stiekem een beetje goede hoop. Dat heb ik normaal nooit zo erg, dus dat leek mij een duidelijk teken. Ik moet zeggen dat  ze sinds gisterochtend minder pijn doen en dat de plaats van de pijn veranderd is, maar toch... pijnlijk is pijnlijk zou je denken...

Nou, ik wacht nu maar geduldig mijn nod af en we zien wel.. snif snif...

Groetjes van een teleurgestelde Tammy

He meisje! Wat vervelend nou. Ik had zo voor je gehoopt dat je positief zou testen!!!
Maar laat de moed niet zakken. Misschien heb je idd wel iets te vroeg getest. En zolang je niet ECHT ongi wordt, is er nog hoop. En als het niet zo is, komt jou moment vast volgende maand.
Ik ga hard voor je duimen en laat het ons weten he?!
Liefs van Patricia

Hee Patricia,

Thanx voor je lieve berichtje!

Ik baal echt, hoor. Ik had zo'n goed gevoel erover. Nu idd maar hopen dat die ongi niet doorzet, maar ik ben er bang voor. Had jij dat ook zo, terwijl je toch zwanger was (bent)?

Ik kan me niet voorstellen dat ik  nu niet ongesteld aan het worden ben. Hoewel mijn borsten zijn nog steeds pijnlijk, maar dat kan natuurlijk ook met een  op komst zijnde  menstruatie te maken hebben.

Nogmaals bedankt voor de steun en ik laat morgen weten hoe de zaken er voor staan.

Groetjes, Tammy

Hey meid,

Wat ontzettend vervelend voor je zeg. Maar als je je nod nog niet hebt kan het nog alle kanten op. Heb hier al meer verhalen gelezen van mensen die bruin verlies hadden en toch zwanger waren, dus geef de hoop nog niet op!!!

Ik zal voor je duimen.

Danique

Hé Tammy,

We zitten in precies hetzelfde schuitje!

Ik heb ook heel pijnlijke borsten, sinds een week na mijn eisprong. Maar woensdag had ik ook bruine afscheiding,  4 dagen voor  mijn NOD,  dat heb ik altijd voordat ik ongesteld wordt.  Wel minder dan normaal en geen rood bloed erbij dit keer, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk.

Ik heb gisteren  een Romed-Midstream test gedaan (heel gevoelige test waarmee je eerder kunt testen), die  gaf een vaag streepje  Maar die testen schijnen niet betrouwbaar te zijn, heb zelfs gelezen over mannen die positief testen!

Dus ik zit me te verbijten en wacht net als jij mijn NOD af; morgen of zondag. Zondagochtend test ik weer. AARGH, ik ben ook misselijk nu, maar dat is van de zenuwen vrees ik... Ik vrees dat ik dit keer ook mega-teleurgesteld zal zijn als het mis is, ondanks mijn voornemens om me er niet zo druk over te maken.

Hopelijk staan we zondagochtend allebei te joelen van blijdschap... Wanneer test jij weer?

Groetjes
Marceline

Terug
Bovenaan