Morgen gaat mijn mannetje voor bijna een week weg.....slik!

A

Anoniem

Guest
Jaha....dan ben ik tot dinsdag even een alleenstaande moeder....
Hij moet voor zijn werk naar Italie en vertrekt dus morgenvroeg. Ik heb al met mijn oiuders afgesproken dat we vrijdag naar de camping vertrekken en maandag pas weer terugkomen....alleen is ook zo alleen. Mijn vader past dan zaterdag op, dan kunnen mijn moeder en ik eens even lekker shoppen. Helemaal zo kwaad niet dus, maar ja, ik moet wel mijn hubbie bijna een week missen....Saai hoor!

Jullie troosten mij ook wel een beetje toch?
Liefs Annet

P.s. Wel heel asociaal trouwens.....Hij komt met een helikopter terug en vliegt dan dus over de alpen enzo....Ben ook best een beetje jaloers

wat heb jij een stoere man zeg, met de helicopter over de alpen.

Wel gezellig met je ouders naar de camping en shoppen met mams. Gewoon van de nood een deugd maken noemen ze dat toch?

veel plezier en als ie weer terug is is het extra genieten....

liefs
mama van Rêve

hoi annet

vervelend is dat he?
ik zit met hetzelfde probleem.
mijn vriend heeft vanaf vrijdag 2 weken vakantie
en gaat dan 2 weken in de winkel van zijn broer werken in nieuwegein..
(wij wonen in groningen) haha
dus dan is hij ook alleen de zondag en de maandag thuis.. en de rest van de week daar.
ik zie er ook wel wat tegen op..
dus als je je alleen voelt haha mag je deze remy best aanspreken hahahaha
gezellig hihi
nou groetjes sandra

Hoi Annet,

He bah, ongezellig zonder hubbie!! Maar hier een paar dingen om je op te vrolijken:

1. tegen het einde van de week wordt het weer even zomer, en dat blijft zo het weekend. Dus dat is fijn genieten op de camping met je ouders en een vrolijke stef in een badje

2. niks zo goed tegen een kleine depressie als lekker shoppen met je moeder en lekker geld uitgeven aan jezelf, Stef en/of je huis.

3. niks zo goed (af en toe dan) voor een goed huwelijk als een paar dagen uit elkaar zijn.  Als  je elkaar dan weer ziet, vliegen de vonken eraf. Zéker als je zo'n mannelijke man hebt die met een heli naar vrouw en kind komt gevlogen...

Nou Annet, kop op!! Voor je het weet, is ie er weer

Groetjes, Susan mv Gijs en Sophie

He bah liujkt me nou ook helemaal niks zonder hubbie! gelukkig kun je een paar dgn naar de camping. Ff lekker shoppen om het gemis te vergeten kan nooit kwaad ;). Wel luxe zeg met een helicopter over de alpen :)
x Janine

Kan mij helemaal voorstellen dat je het niet leuk vind! Maar je lost het prima op met de uitstapjes en ’s avonds kom je gewoon gezellig forummen...

Toen de pappa van Stijn een paar dagen weg was, vond ik het ook wel speciaal dat ik nu alleen met Stijn thuis was. Mijn zoon en ik!

Kan me voorstellen dat je dat knap ongezellig vindt.
Maar wel erg stoer dat hij met helicopter je weer tegemoet komt vliegen.
Geniet van je weekend op de camping en natuurlijk van Stef.

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Ik zou het ook niets vinden hoor. En ik ben een behoorlijk zelfstandig type maar na mijn werk een week lang alleen voor Lukas zorgen. Pfff dat is best vermoeiend hoor!

Lekker dat je naar je ouders gaat!

Terug
Bovenaan