Morgen gaat mijn mannetje voor bijna een week weg.....slik!

Haha meiden, wat een medelijden....hihi
Ik vind het inderdaad helemaal niks zonder mijn mannetje in huis....
Dus daarom gaan we gewoon weg!
Alleen kan ik dan 's avonds echt niet komen forummen....er zit geen internet-aansluiting op de camping...hihi. Nou ja, vandaag en morgen ben ik nog van de partij.

Enne...Sandra, ook niet leuk, is je mannetje vrij, gaat ie werken voor iemand anders! Ik leef met je mee hoor. Dusse....als die van mij straks weer terug us, dan kan je bij mij aankloppen tot die van jou ook weer terug is...haha

Liefs Annet

P.s. Arno werkt voor een helikopterbedrijf en gaat een nieuwe ophalen, rechtstreeks van de fabriek.....Hij kijkt er zelf ook erg naar uit om met dat ding terug te vliegen

Ik vroeg me al af wat je man deed, zodat hij met een helicopter terug mocht! Dat zijn nog eens goede secundaire arbeidsvoorwaarden!

Jawoor, dat is hélemaal stoer, dat ie zelf terug vliegt! Stoere pappa!!!

zal ik er nog wel even netje bij vermelden dat iemand anders vliegt....
Hij kan zelf niet vliegen (tenminste, geen helikopters) hahaha

Jorg gaat in september weer een weekend weg. Hij is in mei (geloof ik, nog last van zwangerschapdementie) ook al een lang weekend weggeweest.Nu gaat hij met zijn collega's naar Polen, zijn collega gaat trouwen namelijk. Ik vind het heeeeerlijk dat hij even gaat, klinkt stom! Maar het is dan ook weer zo fijn om elkaar daarna weer te zien namelijk en kan ik even doen en laten wat ik wil!!

Hij laat de auto gelukkig thuis, dus misschien ga ik wel een weekend koffie drinken bij diverse forum-dames en kids!!!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Als jij dadelijk lekker op de camping zit bij je ouders, dan vliegt de tijd zo voorbij. Ga er lekker van genieten!
Kan me voorstellen dat je wel jaloers bent op die helicoptervlucht, zou ik ook zijn!
Mijn man is eind juni van donderdag t/m maandag weggeweest, ik ben toen ook naar mijn ouders geweest van vrijdag t/m zondag. Was erg gezellig en het was zo maandag.

Groetjes,
mama van Tijs

Tja,aan de ene kant vervelend dat hubbie een weekje weg is.
Maarrrr,je kan het er wel even lekker van nemen!
Dat is natuurlijk niet verkeerd!
Shoppen is natuurlijk wel een heel fijn tijdsverdrijf!!!!!!!
En voor je het weet is hubbie weer thuis!
Als ie tenminste nog in jullie huis  past na al dat geshop.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan