Morgen groeiecho en gesprek gyn

Hoi allemaal,

Vandaag weer uitgebreide echo gehad en het ziet er goed uit. De baby loopt wat voor op schema, maar nog wel binnen de normen. Hij weegt overigens nu 1893 gram. Mijn zoontje woog 1690 gram bij zijn geboorte met 33 weken. Dus de baby is al zwaarder. Ook hoef ik (blijkbaar) geen suiker meer te prikken.

Verder bloeddruk okee. Oftewel, volgende week pas weer. Verder even helemaal niks. Babyboy heeft zelfde bloedgroep als zijn mammie, dus ik hoefde ook geen extra rhesus injectie. Thanx baby!!

In ieder geval opgelucht nu!

Bedankt voor jullie support!

Liefs,
Anita
 
Hai Anita,

Wat fijn dat je opgelucht bent na de controle van gisteren. Het kindje mooi binnen de norm, bloedsuiker beter onder controle, bloeddruk goed... Voor je het weet heb je een modelzwangerschap ;-)

Ook lekker dat je nu even een weekje rust hebt. Ik hoop dat daarmee ook de rust in je hoofd weer wat terugkeert en dat je kunt genieten.

@ Marieke: Maak er een superoverdracht van deze week. Ik volg je volgende week en daarna zitten we allebei thuis (kunnen we flink spammen op het forum ;-)).

Succes met de echo aanstaande vrijdag. Laat je weten wat de uitkomsten zijn? Volgende week woensdag gaan wij weer naar het WKZ. Heel spannend. De vk zei vandaag dat ze vond dat het kindje erg gegroeid was de afgelopen dagen/weken. Ik hoop dat ze gelijk heeft.

Liefs,
Melian
 
Ha Melian,

Natuurlijk laat ik weten hoe het vrijdag was! Ben ook erg benieuwd hoor. Zoals je weet is de apparatuur is het WKZ toch een stuk geavanceerder dan de 'normale' echo-apparaten en nemen ze veel meer de tijd.

En inderdaad, heerlijk spammen op het forum. Ik heb er zin in!

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de uitkomsten van jouw echo volgende week. In ieder geval fijn dat de vk vond dat het kindje goed gegroeid is. Dat geeft weer wat meer geruststelling.
En... als je dan volgende week met verlof gaat en lekker rust neemt, groeit je kindje vast als kool (daar hoop ik ook maar op...).

Liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan