hi hi
Nou gisteren hebben we dus een gesprek gehad over sophie en heeft ze sophie even geobserveerd hoe ze thuis aan het spelen is.
Ze kon aan sophie zien dat ze op een gewone manier contact maakt met volwassen en dat dat niet afwijkend is.
ze kon wel zien dat ze vervelegen is en nav ons verhaal kan het ook te maken hebben met weerbaarheid en eventueel angst.
voor de rest kon ze nog geen mening geven waar het aan zou kunnen liggen, daarvoor moet er meer geobserveerd worden
Wij konden iig heel goed ons verhaal kwijt.
Ze gaat overleggen met de cb arts en dan horen we wat voor traject we ingaan.
Of ze gaat een keer observeren bij het kdv zodat ze kan zien hoe sophie daar is en hoe ze met andere kinderen omgaat.
Of we we moeten contact opnemen met integrale vroeghulp (zie op google wat het inhoudt)
as maandag moet ik weer naar het cb , standaart wegen en meten en dan hoor ik ws meteen welke weg we gaan inslaan..
we moeten dus nog even afwachten, maar heb er wel een heel goed gevoel over en ben er nu vrij rustig onder
iig bedankt voor alle lieve berichtjes, heb heel lang getwijfeld of ik het hier neer zou zetten, maar merk nu dat ik het wel erg fijn vind hoe jullie erop reageren.
gr tobi