Morgen is het dan zo ver

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nou de titel zegt het al.
Morgen is het dan zo ver, dan wordt me "kleine"mannetje al weer 1 jaar oud.
Pffff wat gaat dat ontzettend snel.
Ik zie er als een berg tegenop, voor morgen.
Ik heb er nu al last van, want ik stond vanmorgen al op met barstende hoofdpijn. Allemaal spanning. Ik kan niet zo best tegen spanning,want dan krijg ik altijd migraine.
Ik dnek dat ik vannacht ook geen oog dicht zal doen.( hahahah net als een jaar geleden,want toen zat ik 's nachts met weeen en heb toen ook geen oog dicht gedaan)
Vind het gewoon zoo spannend en bijzonder allemaal. Terwijl er morgen geen bijzondere dingen gaan gebeuren. We hebben de visite uitgesmeerd over het hele weekend. Anders past het nooit in ons huis en wordt anders veel te druk voor Yordi. Ik denk dat hij van het weekend ook wel wat uit z'n doen zal zijn, want hij kan niet zo best tegen drukte.
Vanavond de laatste boodschappen in huis halen en zijn stoel en de kamer een beetje versieren. Als Yordi dan morgen beneden komt,hangen er slingers en ballonnen.
Nou meiden, ik laat wel weten hoe Yordi z'n verjaardag was.
En nog bedankt voor de tips, die kan ik mooi toepassen morgen.

Liefs marielle

Hey!

ik heb ook voor elke verjaardag een migraine aanval van de spanning, hahhahaha! En dat is nog maar gewoon gezonde spanning, hihihi!
Tips? Geniet vanavond samen van het versieren van je huis, dat vond ik toch wel zo speciaal die eerste keer namelijk. Ik kon me niet voorstellen dat mijn ouders hetzelfde gehad moesten hebben voor ons.... ( Ja natuurlijk wel, domme doos!!!) Hoe gaan we de slingers ophangen? Shit, slingers te kort voor wat we wilden, hahahah, Ballonnen opblazen en ophangen, fuck, plakband op.... Dus geniet er vanavond al van hoor, dan begint de lol al! En zorg dat je niet te druk bent voor foto's!!!! Laat ze dan maar even wachten met het één of ander, ze graaien maar één keer in die taart, die eerste blik bij het zien van slingers en ballonnen, en het uitpakken zijn momenten die je moet hebben hoor de eerste keer!   Veel plezier morgen!

Kus, Marieke

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is heel bijzonder de 1e verjaardag. Bij mijn oudste dochter dacht ik heel dag, nu deed ik dit, nu waren we daar, nu was ze geboren, nu enz.
Nu is zij om 21:40 geboren en Renske om 5:40 dat is toch anders. Ik hoop dat ik nog slaap als zij precies 1 jaar oud is!!

Hallo marielle

Maak er een mooie dag van alvast van harte gefeliciteerd met yordi .
Het is zo leuk zo een eerste verjaardag

Geniet ervan meid dat heb jij verdient jij ben nou ook een jaar moeder en dat is ook bijzonder hoor

groetjes lisette

Hoi Marielle,

Heel veel succes/plezier morgen, ik zal aan jullie denken.
Ook het weekend nog veel plezier met je bezoek!
Probeer er van te genieten, heb ik ook gedaan en het is gelukt!

Gr MJ

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Yordi. Geniet van deze dag. Het is zo speciaal. Maar het lijkt mij ook ontroerend!

Groetjes

Hoi Marielle,

Gefeliciteerd met je mannetje!!!!!

Wat gaat de tijd snel he?

Heel veel plezier vandaag en geniet er maar lekker van.

Liefs Monica en Isabelle

Terug
Bovenaan