Morgen is het dan zo ver

heyhey

van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik hoop dat jullie een ontzettend leuke dag krijgen.

heel veel plezier

liefs, do

hoi hoi

van harte gefeliciteerd met de kleine:) maak er een onwijs leuke dag van en verwen hm maar lekker hihi

ik kan niet wachten op 3maart haha

liefs

Hoi Marielle,

Gefeliciteerd met Yordy!!!

Wij hebben net de eerste verjaardag achter de rug, het is toch een heel speciale dag, vind ik. Ook ik heb heel wat terug gedacht aan een jaar geleden, zo vlak voor Eva`s verjaardag, ongeloofelijk hoeveel er verandert in 1 jaar tijd, he.

Geniet, ook van het komende weekend, wanneer je het meeste bezoek krijgt.

groetjes Marieke

ps.die spanning vooraf is heel herkenbaar...

Hoi,

Hoe is het gegaan ben toch benieuwd, heb er nog aan gedacht, internet lag er een paar dagen uit hier!

Gr MJ

Hoi Marielle,

Ook ik ben benieuwd hoe het gegaan is. Is Yordi lekker verwend?

Groetjes,
Dory

Sorry een beetje een late reactie, maar was een tijdje niet op het forum geweest.

Alsnog GEFELICITEERD!!!!

Hoe is het gegaan?

Liefs Trudi

Hoi meiden,

Zo nu even weer de tijd gehad om te reageren.
Het hele weekend hebben we visite gehad voor Yordi z'n verjaardag.
Yordi is vreselijk verwend en heeft heeel wat kadootjes gekregen.
We hadden slingers opgehangen in de woonkamer en aan z'n kinderstoel hadden we een paar ballonnen opgehangen. Geweldig vond hij het.
Yordi kwam 's ochtends beneden en zat meteen naar de slingers te kijken en te wijzen en te brabbelen. "s Middags kregen we pas visite, dus we hadden lekker de hele ochtend voor ons zelf.
"s Middags ook de taart gedaan. We hadden een slagroomtaart gekocht voor yordi en een grote kaars in de vorm van een 1 erop.
Het taart eten was toch echt wel het toppunt van de dag hoor. Was zooooo leuk om te zien hé!!! Eerst zat hij heerlijk van het slagroom te smikkelen en later was hij zo op de taart aan het slaan, dat de slagroom de hele kamer door vloog. Hahahahah. De hond zat er nog onder en de muren ook. Het was geweldig!!
Het was wel een ontzettend druk weekend en Yordi is ook nog steeds wat uit z'n doen ervan.Nog erg moe enz. Maar het was wel mooi.
Ik heb er gelukkig wel van kunnen genieten. Ik had alle spullen gewoon klaar gezet op tafel, zodat ze alles zelf konden pakken. Zo kreeg ik mooi alles mee van de verjaardag. De avond voordat hij jarig was heb ik nog wel even een traantje gelaten en zijn fotoboek met babyfoto's doorgebladerd. Ik was contant bezig de hele bevalling her te beleven. O, toen kreeg ik weeen en oh ja toen zaten we in het ziekenhuis en en toen had ik persweeen en toen was hij geboren en toen waren we weer thuis. Zo ging het eigelijk de hele tijd.

Maar om een lang verhaal kort te maken( hihihi wordt al erg lang zo)
Het was een hele bijzondere dag zo'n 1e verjaardag en ik wens voor iedereen die dat nog krijgt alvast heeel veeel plezier.

Liefs marielle en Yordi die al weer 1 jaar oud is nu.

Nog even een lekkere klieder foto van Yordi tijdens het taart eten.
Die wou ik toch nog ff showen.

Liefs marielle en yordi

Terug
Bovenaan