Morgen naar de gyn!!

Nou morgen mogen we weer op controle.. ben erg benieuwd wat hij zegt, vorige week woensdag was het al goed aan het verweken en had ik 1cm.. hoop echt dat de baby er bijna klaar voor is, want ik ben het zeker,,haha
Ben er een beetje gefrustreerd van de laatste 2dgn, de jongens waren er nu al, maar goed gewoon nog even afwachten, kan toch niet anders hé!
Liefs MJ

Ik dacht vanmiddag eerst dat je misschien al bezig was, want zag geen berichtjes van je. Maar las later dat je wat problemen met de berichtjes had. Je bent nogal actief en zag nu niks :) maar nee

Succes morgen!! Hoop dag het er goed uit ziet en dat jullie je meisje snel in je armen hebben!!

Hoi,
Nou heb mn spulletjes klaarstaan, moet zo gaan, nog ff wat eten anders ben ik weer niks aangekomen,,haha
Ben gewoon zenuwachtig, hoop zo dat het goed verweekd is nu en dat hij zegt dat het nog maar een paar dagen maximaal duurd,,haha
Jullie horen het straks, of niet als het spontaan begint,,zou niet verkeerd zijn!!
Liefs

Heej meid,

Hoop dat de gyn goed nieuws brengt en dat je goed aan het verweken bent.... :D liefst al een centimeter of wat ontsluiting meer!

Laat je ff horen hoe het was bij de gyn...
Leef met je mee!

liefs

Nou joehoe.. volgens de gyn nog maximaal 2-3dgn, voor het einde van het weekend zegt ie! Heb nu 2cm ontsluiting, hij heeft niet gestript ofzo, maar dat was ook niet nodig, inwendig onderzoek stimuleerd ook al!!!! ze komt nu snel!! YES
Nu dus nog even kijken voor oppas, want de kans is groot dat het dit weekend dus komt en dan zou mijn vader al die tijd alleen zijn met de kids en dat durft ie niet! Maar goed, desnoods gaan ze mee, leg de nintendo's wel alvast in de tas erbij,,haha
Heb wel een afspraak gekregen voor dinsdag omdat ik er toch 1moet hebben voor de zekerheid, maar hij en ook zijn vrouw(assistente) zeiden allebei al dat ik die niet zou halen, ben zo blij, zat er ff doorheen maar krijg nu gelijk weer nieuwe energie!!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan