Morgen naar de gyn!!

spannend zeg, ik word van dit soort verhalen altijd plaatsvervangend zenuwachtig.....spannend en leuk je meidje is er bijna....ben benieuwd of ze lijkt op haar broers! Sterkte en eigenlijk ook gewoon veel plezier!

Groetjes Fee

Hoi bedankt dat jullie zo meeleven!!

Ja echt fijn, vindt het zelf ook weer echt spannend, kan me ook niet echt een voorstelling maken bij de bevalling, ik bedoel de vorige keren was het 19uur, dus als hij zegt het gaat dit keer sneller en gemakkelijk, tja, dat is het dan al snel zou je zeggen,,haha, hoop op een uurtje of 8, zou mooi zijn toch, te snel hoeft voor mij ook niet,,haha
En mn schoonzus, ja er is echt een last van me afgevallen, ben blij dat ze zo reageerde, geen probleem, vraag niet zo graag om hulp, maar als dan is het fijn als iemand dat graag voor je doet!!
@fee, op de 3d konden we al zien dat ze de dezelfde neus als haar broers heeft, maar ben idd zo benieuwd naar dat snoetje!!
Als alles goed is mag ik snel weer naar huis dus jullie horen het dan ook!!

Liefs MJ

spannend hoor, hoop dat het dit weekend echt doorzet voor je. succes met de bevalling en hoop voor je dat het sneller gaat dan de andere keren, weet wat het is als je zo lang bezig bent.

Terug
Bovenaan