morgen naar de huisarts...

Hoi Esther,

Goed dat je toch geweest bent joh!!!
Ik ben anderhalve maand geleden ook geweest wij zijn nu bijna een jaar bezig en zitten nu in ronde 10. Maar ik moest eerst nog 3 cycli tempen. Goed dat jij dat al voor bent geweest!

Fijn dat je curves er in ieder geval goed uit zagen, dat is alvast mee genomen!

Ik ben benieuwd hoor, hoe het verder zal gaan, ik wens je veel sterkte en succes!!!

Liefs jelka

hoi hoi

morgen de uitslag van de zaadjes!
spannend!

en 3 okt even bespreken bij de huisarts.
pfff het is begonnen...

liefs esther

Ha Esther,

Wat spannend allemaal voor jullie. Moest wel  om je vriend zijn idee over het potje en de inhoud die er in moest.
Heb je al uitslag???

Groetjes,
Stanneke

hoi

gelukkig, de zaadjes zijn normaal.
geen superzaad maar wel gemiddeld! hij had het over 67%. wat dat inhoud vraag ik nog wel aan de ha.

ik droomde vannacht al dat een huisarts me aanrade elke keer als we sex hadden minstens 3 standjes te doen en dan in een bepaalde volgorde haha. nou ze mogen zich best bemoeien met ons zwangerwoden maar toch niet zover hihi.

ik hoop dat ze mn eitjes ook gaan controleren, ik heb namelijk zelf het idee dat daar iets mee is, waarom duurt het anders zo lang voor ze springen? duurt bij mij 3 tot 4 weken elke keer en das toch langer dan normaal.

3 oktober huisarts!!!!

jullie allemaal bedankt voor het meeleven! erg lief!
dikke knuffel esther

Hoi Esther,
Ook voor 3 okt weer heel veel geluk gewenst!!
Lfs Joet

Hai Esther

Ik vond het erg fijn om je verhaal te lezen. Niet omdat ik jou het geluk niet toe wens natuurlijk, maar omdat ik mij zelf daar heel errrug in herken. Wij zitten ook te duppen of we wel niet naar de ha gaan. Wij zijn nu bezig vanaf vorig jaar juni, eerst hadden we afgesproken met elkaar dat als het deze maand niet raak is dat we dan naar de ha zouden gaan. Nu hebben we afgesproken dat als we met kerst niet zwanger zijn dat we dan gaan. Zou ik mogen weten waar de ha op geletl heeft  toen hij  je templijst bekeek. Ik denk dat ik nu maar weer nieuwe templijsten ga maken. Ik heb er nog wel 3 liggen maar dat is al van een poosje geleden. Zou je mij op de hoogte willen houden hoe het verder met je gaat....ennuh ik hoop natuuuurrrrrllllijk dat jullie zo z.s.m. zwanger mogen worden. Mag ik weten hoe oud jullie zijn?

veel liefs Wies

hoi esther

ik was hier ff aant rond neusen,en zag dus dat je bij de dokter bent geweest,
wat goed zeg,en een hele opluchting!!
en dat het zaad van je vriend ook goed lijkt is natuurlijk ook mooi!!
ik hou het allemaal wel ff in de gaten,hoe het verder gaat!!

xxxtam80

hoi wies,

natuurlijk mag je vragen! daar zitten we hier voor toch.
jullie zijn langer dan een jaar bezig, wat duurt dat lang he? de huiarts keek vooral naar de stijging van de temperatuur na de eisprong. bij mij was er een duidelijke stijging van minstens 0,4 graden gezien over de cyclus. daar was hij tevreden over want daaruit kun je zien dat je ovuleert.
als ik jou was zou ik de 3 maanden voor je naar de dokter gaat temperaturen. dat is goed recent en kan hij je niet terug sturen om het opnieuw te doen.
Ik ben trouwens 24 en mijn vriend 29.
zullen we zien, nemen we nu de stap en dan raak ik spontaan zwanger. 2 maanden terug had ik via deze site laten pendelen en toen was de uitslag:  in oktober zwanger van een jongetje. we zullen zien haha.

groetjes esther

Terug
Bovenaan