Morgen naar het ziekenhuis

2 weken! Wat lang, zou helemaal gek worden.

Is er een reden dan dat het risico op een slechtere uitslag hoger is? Zitten er afwijkingen in de familie, of ben je een iets oudere mama? of gewoon vette pech? Niet dat dan de reactie van de omgeving wel zou kunnen hoor, die mensen begrijpen er niks van. net als met een miskraam mensen die zeggen dat je dan nog fijn door kan oefenen voor een nieuwe baby.... hou dan lekker je mond!
Is het automatisch zo omdat jullie dit al een keer hebben gehad dat het risico op een slechte uitslag dan groter is? Lijkt me niet toch?

Ik vind het juist dapper dat jullie het wel hebben gedaan, ik heb het niet gedaan omdat ik helemaal gek zou worden en ik niet zou weten wat ik bij een slechte uitkomst zou moeten beslissen.

Hopen op het beste maar!

Wat een rot omgeving :( zou ze graag voor jullie ff billenkoek geven ;)

Pfff 2 weken wachten dat is echt een kwelling denk ik. Misschien maar het beste om die 2 weken helemaal vol te plannen zodat ze sneller voorbij zijn. Heel veel succes en ik hoop echt dat alles goed zit.

Och jee wat akelig dat je stomme reacties krijgt terwijl iedereen je als een blok zo moeten troosten en steunen!! Ze begrijpen denk ik niet hoe kwetsbaar je bent als zwangere met alle bijbehorende angsten en hoe gewenst de zwangerschap is.

Ik vind het juist logisch dat jullie weer voor de combitest hebben gekozen met zo'n voorgeschiedenis. Hoe fijn was het geweest om nu wel gerustgesteld te worden door de uitslag. En hoeveel pech dat het nu weer een verhoogde kans is..

Maar de kans dat het wel goed is is nog steeds vele malen groter, hou je daar maar aan vast! Ik duim voor jullie en wens jullie veel geluk en een goede uitslag!

Hej
Jeetje zeg...wat een gedoe allemaal..Hoop voor jullie dat alles weer goed zal zijn. Ja en mensen snappen t toch pas als ze zoiets zelf hebben meegemaakt..En uitleggen kan je t ook niet..sterkte iig!

Even een positief bericht na het ziekenhuisbezoek! We gaan dinsdag voor de vlokkentest en vrijdag aan het eind van de middag krijgen we de uitslag al! Dat is 10 dagen minder lang wachten dan de vorige keer! Verder de kleine voor de 4de keer mogen bewonderen. Het doet het allemaal goed. Hartje klopt, armen en benen bewegen prima en de groei ligt ook op schema. Je zou dus denken dat er niets meer mis kan gaan...

@ Kikkertje81: Het is gewoon pech dat dit ons voor de tweede keer overkomt. We hebben geen afwijkingen in de familie zitten. Wel ben ik iets ouder (34), maar dat heeft weinig met deze uitslag te maken. Een collega van mij is 37 en had een uitslag van 1 op zoveelhonderdduizend. Het is gewoon vervelende toeval.

Oh wat fijn dat je al zo snel terecht kunt en dat de uitslag er dan ook in 4 dagen is. Die onzekerheid waar jullie nu in zitten lijkt me slopend en moet zo kort mogelijk duren!
En wat een pech dan twee keer verhoogd ekans zonder dat er risicofactoren zijn. 34 is inderdaad ook niet erg oud ofzo.
Veel sterkte en probeer toch een beetje van het aanstaande lange Pinksterweekend te genieten.

Terug
Bovenaan