Hoi ik moet morgen naar de kinderarts ben doorgestuurd door het CB en de huisarts..
Heb al eerder gepost dat Lennon mijn zoontje niet aankomt sinds 10 weken nu...
Hij is in 10 weken 3 ons aangekomen.. van 6,2 naar 6,5 en ook zijn groeicurve voor zijn lengte buigt af naar beneden... Heb m al extra voeding gegeven enzow maar niks helpt. Hij heeft ook koemelkallergie dus ben benieuwd...
Moet morgen terug naar het Ziekenhuis ben benieuwd wat ze zeggen,,,
Hoezo zou een baby van 23 weken opeens al 11 weken niks meer aangekomen zijn??
Echt zo gek!! Hij krijgt 4x 210 cc en een half potje fruit en de laatste week een heel potje.. Soms geef ik hem ook nog een fles van 120 cc tussendoor!!!
Ben echt bang dat het iets ernstigs is maar kan op internet niks vinden over vermageren van baby's...
Misschien dat jullie info hebben?
Heb al eerder gepost dat Lennon mijn zoontje niet aankomt sinds 10 weken nu...
Hij is in 10 weken 3 ons aangekomen.. van 6,2 naar 6,5 en ook zijn groeicurve voor zijn lengte buigt af naar beneden... Heb m al extra voeding gegeven enzow maar niks helpt. Hij heeft ook koemelkallergie dus ben benieuwd...
Moet morgen terug naar het Ziekenhuis ben benieuwd wat ze zeggen,,,
Hoezo zou een baby van 23 weken opeens al 11 weken niks meer aangekomen zijn??
Echt zo gek!! Hij krijgt 4x 210 cc en een half potje fruit en de laatste week een heel potje.. Soms geef ik hem ook nog een fles van 120 cc tussendoor!!!
Ben echt bang dat het iets ernstigs is maar kan op internet niks vinden over vermageren van baby's...
Misschien dat jullie info hebben?