Morgen naar kinderarts met zoontje ivm niet aankomen

Hoi ik moet morgen naar de kinderarts ben doorgestuurd door het CB en de huisarts..
Heb al eerder gepost dat Lennon mijn zoontje niet aankomt sinds 10 weken nu...
Hij is in 10 weken 3 ons aangekomen.. van 6,2 naar 6,5 en ook zijn groeicurve voor zijn lengte buigt af naar beneden... Heb m al extra voeding gegeven enzow maar niks helpt. Hij heeft ook koemelkallergie dus ben benieuwd...
Moet morgen terug naar het Ziekenhuis ben benieuwd wat ze zeggen,,,
Hoezo zou een baby van 23 weken opeens al 11 weken niks meer aangekomen zijn??
Echt zo gek!! Hij krijgt 4x 210 cc en een half potje fruit en de laatste week een heel potje.. Soms geef ik hem ook nog een fles van 120 cc tussendoor!!!

Ben echt bang dat het iets ernstigs is maar kan op internet niks vinden over vermageren van baby's...
Misschien dat jullie info hebben?

Sorry, weet ook niet hoe dit kan! Hoop dat de kinderarts je wat meer kan vertellen en dat het niks ernstigs is.
Lijkt me dat hij wel genoeg binnen krijgt per dag, als ik dit zo lees.

Succes morgen, en laat je het nog even weten hier?

Liefs Annemarie

Ook ik kan je helaas niets vertellen over dit onderwerp, maar ik wil je wel
veel succes toewensen in het ziekenhuis!! Laat even weten hoe het was!!

Groetjes, Claudia

Hey Kimmie,

Ik heb er ook geen ervaring mee maar wou je even sterkte wensen morgen. Is natuurlijk niet leuk om naar het ziekenhuis te moeten. Geef Lennon maar een dikke knuffel en laat morgen iets weten. Ik hoop dat ze erachter komen wat t is!

Liefs Kirsten mama van Tyche

heyy nou ik ben geweest en ze namen echt heel goed de tijd voor ons dat was allereerst al best prettig. Lichamelijk kon hij zo niks vinden maar omdat mijn kindje niet in de lengte groeide en ook niet in de breedte dacht hij aan een calorieentekort.
Ivm koemelkallergie doe ik weinig bijvoeden maar moet dat van hem nou wel gaan doen.
4x 210 moet 4x 250 worden of gewoon 1 fles extra en dan minimaal 3 flesjes op een dag pap van maken. Dan een potje fruit en een potje groente ( gaf ik stiekem al ) erbij en dan na 2 weken moet ik terugkomen om te kijken of hij dan nog steeds niet aangekomen is. Dan gaan ze zijn nieren en lever onderzoeken want dan heeft t waarschijnlijk daarmee te maken. Maar heb goede hoop, hij spuugt best veel dus vond dat extra flesje niet zo goed maar nu ik er pap van maak hoop ik dat hij t beter binnenhoud. Haha hij lust pap echt niet hoor probeerde het al een week namelijk ( mijn geexperimenteer werd sterk afgeraden bij het CB en deze arts zegt nu dat ik het helemaal goed heb gedaan ) maar geef nu pap met een paar lepels fruit erdoorheen dus dan vind hij het wel te eten...
Ben benieuwd maar hij is verder zo vrolijk dan denk je gewoon dat hij echt niet ziek kan zijn!! Maar ja 300 gram aankomen in 12 weken is wel echt weinig he dus we zullen zien... JULLIE ZIJN LIEF!!!!!!!!!! met al de reacties....

Terug
Bovenaan