Morgen naar kinderarts met zoontje ivm niet aankomen

Hallo!
Nou maar hopen dat je mannetje een beetje gaat aankomen.
Heb zelf geen ervaring met koemelkallergie en slecht eten, Linde is net een boedha, maar kan me voorstellen dat het voor je mannetje heel vervelend is.Hij heeft toch alles nodig om goed te groeien en te ontwikkellen.
Dus veel succes en kopen dat 'ie lekker aankomt!!!
groetjes Danielle.

Ik hoop dat het nu wel gaat lukken het aankomen. Echt heel raar dat hij niet aankomt, als ik lees hoeveel hij eet. Marissa krijgt nu 4 flessen van 200 cc en deze drinkt ze meestal niet eens op. Verder fruit en groentehapje, maar groeit gelukkig goed. Veel sterkte en laat even weten als je weer terug moet naar het ziekenhuis of hij al aangekomen is. ABen wel benieuwd wat het kan zijn.

Ben toch wel benieuwd wat het nu echt is. Maar ben blij dat de kinderarts niet zo zeurt als het cb. En geloof me.. iedereen hier doet wel eens iets wat het cb afraadt... boeiend!. Geef Lennon maar lekker eten en veel knuffels!

Groetjes Kirsten

tjonge wat een gedoe!!! heo gaat het nu met hem? of weet je al iets meer?
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat ie maar lekker mag aankomen!!!

xx wen mv tycho

hoi hoi

mijn zoontje komt ook niet zo veel aan moet goed in de gaten houden dat ie zijn flesje helemaal leeg drinkt .hij is nu 24 weken en weegt ook nog maar 6300 gram.sinds de laatste week gaat het wat beter nu hij een papje van het lepeltje mag eten vind hij leuk maar moest van het cb wel op leten dat het goed blijft gaan . dus ik hoop voor jou dat het straks ook een beetje beter gaat met zijn gewicht

groetjes jessica

Terug
Bovenaan