Morgen naar UWV

Nou, ik ben geweest.
Deze week heb ik nog "rust". Maar de arts gaat mij donderdag in het team bespreken en hij zei dat ik alvast de advertenties in de kranten moest gaan bekijken, nou, dat doen we dan maar!

Ik ga dan dus over in de ww.

Er zit 1 voordeel aan, Ik wilde de bv gaan afbouwen ivm eem operatie voor mijn bv-verzakking. De gyn wil pas opereren als ik daar mee ben gestopt ivm de hormonen, dan pas kan ze echt zien wat de "schade" is. Maar aangezien het UWV daar niet op wil wachten, doe ik dat ook niet! Dan nog maar een tijdje met die ring blijven lopen, maar dan kan ik Lyanne zelf nog blijven voeden!

Aangezien Lyanne ons enigste kind zal blijven, wil ik daar zoveel mogelijk van genieten, want bv komt nooit meer terug. Dan maar een operatie als de bv stopt of als Lyanne zelf niet meer wil!

Heb al iets van werk gevonden wat mij leuk lijkt. Belwerk in de avonduren, thuis! Heerlijk overdag bij Lyanne en 's avonds werken maar toch thuis zijn. Het kan ook op zaterdag, dus wil ik dat dan ook een ochtend doen, kan Jorg op Lyanne passen. Als ze dan iets ouder is, na haar 1e verjaardag, wil ik haar 1 ochtend in de week naar de kdv brengen, kanik weer wat uurtjes bellen, dus extra centjes! Ga vanmiddag mijn CV maar even updaten dus! Oh, het is geen hijgwerk hoor, maar heb gehoord dat dat ook wel goed verdient!

Groetjes, Marieke

He hallo,

Had vanmorgen meteen mijn CV vast gemaild voor dat belwerk en heb al een mailtje terug dat ik in aanmerking kom! Of ik wil bellen voor een sollicitatiegesprek!

Ze hebben meteen de werkwijze meegemaild en je hebt eerst een 2-weekse cursus.
Moet dus eerst met manlief overleggen hoe we dat gaan oplossen!! Ik breng Lyanne dus liever NIET naar oma! Dan moet hij maar vrij nemen. De cursus is in Breda, dus moet hij wel vrij nemen, kan ik de Polo meenemen! Gelukkig had hij nog geen vakantie gepland ivm een eventuele operatie an mij, maar die schuiven we nu dus even op!!!

Laat jullie wel even iets weten.

Groetjes, Marieke

Fijn de je zo enthousiast bent!
Als die 2 weekse cursus een probleem is wat betreft Lyanne dan kun je dat ook bespreken tijdens het sollicitatiegesprek, misschien is er samen een oplossing te bedenken.
Succes met deze nieuwe fase!

Groetjes,
Ellen

Hoi,

Ja, dat ga ik ook aangeven als ik haar bel.
Zij nemen ook (bijna) alleen maar mensen aan die gedeeltelijk arbeidsongeschikt zijn etc. dus zullen ze daar wel vaker mee te maken hebben. Ik overleg vanavond met Jorg, bel ze morgenvroeg, dus horen jullie het zsm!

Gr. Marieke

Hee Marieke,

Wat leuk voor je,wat voor soort "belwerk"is het dan??

Groetjes Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan