Morgen NOD (de 11e!)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Morgen is mijn NOD en ik vind het weer reuze spannend. Ik heb de hele tijd zeurende pijn in mijn onderbuik maar tot op heden helemaal niets. Alleen veel witte vloed (sorry voor het onsmakelijke.......).
Verder ben ik bij vlagen misselijk maar dat kan uiteraard ook door van alles komen....

Zijn er meer meiden die morgen de NOD hebben en nog geen tekenen ontdekt hebben?

Groetjes,
Rosanne

Heee Rosanne,wat spannend weer hè!
Ik duim voor je hoor!

Liefs van Roos

Hoi Rosanne...spannend he? Ik heb morgen ook mijn NOD en ben echt benieuwd... Over die witte vloed..dat heb ik ook, maar altijd net voordat ik ongi moet worden, dus als het zo door gaat wordt ik het gewoon morgen of zaterdag ofzo.. Maar je weet maar nooit he. Ik hoop het natuurlijk wel voor ons.. spannend

Hoi..

hier nog niet hoor... hoe is ie bij jou Rosanne?
Nog meer met NOD vandaag?

ja , ik heb vandaag ook mijn nod en voel ook nog niets bijzonders, hebook veel last van vloed maar , denk dat ik wel ongi ga worden hoor , de pijn in mijn borsten is nml al een paar dagen aan het afzwakken
liefs janet

Hoi Janet...

we zullen helaas moeten afwachten.. Ik voel helemaal niets bijzonders, dus heb ook niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar ja, dat zegt niets he. Voor alles wat ik 'denk' te voelen heb ik wel een oorzaak-gevoel. Ik ben erg moe de laatste dagen, maar dat kan dus net zo goed door mijn werk komen.. Haha dat soort dingen. En ik heb sinds een week af en toe koude rillingen over mijn rug, maar dat kan weer door het weer komen...

Best zenuwachtig-gedoe zeg maar..

Hoi meiden,

Tja, bij mij ook nog niets hoor. Wel pijn in mijn buik en die vloed dus. Maar het kunnen ook mijn darmen zijn en weet ik veel wat nog meer.
Ik ga er ook nog steeds van uit dat ik ongi wordt. Is het vandaag niet dan is het morgen wel.

Nou ja, we wachten met spanning af.

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan