Morgen NOD (de 11e!)

Hoi,

Hier ben ik weer. Ik ben dus nu 1 of 2 dagen overtijd (volgens babybrabbel zou ik 10 nov mijn NOD hebben).
Ik heb nog steeds last van zeurende pijn in mijn onderbuik dus ik ga er nog steeds van uit dat ik ongi word maar ik heb vanochtend maar vast een zwangerschapstest gekocht en ga die maandagochtend als er dan nog niets is maar eens gebruiken.

Spannend!!

Groetjes,
Rosanne

inderdaad spannend!!!! ik had ook gister nod maar tot nu toe nog helemaal niks te bekennen.Zelfs nergens last van,zou het dan echt helpen om wat afstand te nemen van deze site?????????Voor degenen die ook wachten,sterkte en hopen natuurlijk dat de duivels wegblijven.Als ik het vol kan houden wil ik a.s. vrijdag testen,mits de duivels niet verschijnen natuurlijk.Sterkte meiden,groetjes gea

Mijn NOD zal ook morgen zijn, vanmorgen dacht ik dat ik ongesteld zou worden, beetje pijn in m'n buik. Maar tot nu toe weer niks dus. Moet nog afspreken met m'n vent wanneer we zullen testen mocht ik over een paar dagen nog niet ongesteld zijn. Kom woensdagmorgen uit de nachtdienst, evt dan. Wel spannend wat er allemaal in m'n lijf gebeurt.
Moest gisteren echt m'n best doen om m'n moeder niks te zeggen, ze weet wel dat we in januari zouden stoppen met de pil. Ze had het er nog over ("wat had je ook gezegd, januari?" Ja dat had ik gezegd ja), ondertussen is ze de zolder aan het opruimen en heb ik hier al en luieremmer, babybad, aankleedkussen en nog wat spul staan. Voor bij ons op zolder ;)
Groetjes, Esther.

Hoi Hoi,

bij mij nog steeds niets...had 11e al moeten worden en heb toen meteen een test gedaan (ongeduldig...) maar helaas NEGATIEF... maar ja..wie weet. ik wacht het nog ff af

hoe is het met de rest?

Hoi Natascha en de rest,

Ik heb vanochtend ook getest en bij mij ook negatief.
Maar ook nog steeds totaal geen ongi hoor!

Te vroeg getest misschien?

Afwachten maar. Grmmbl.....

Groetjes,
Rosanne

Grrr

Duiveltjes hebben gewonnen...

Op naar ronde twee..

Hoe is het met de rest? nog rustig in de buikjes?

Terug
Bovenaan