morgen nod..

A

Anoniem

Guest
ik heb morgen me nod en zo spannend.. maar denk dat de duveltjes komen want heb aardige krampen.. nog even geduld dan maar..

Ik ken ook mensen die krampen hebben terwijl ze zwanger zijn, dus hopen dat dat het geval is. Succes!!!!

groetjes mo

ik had van de week al getest veeelste vroeg natuurlijk, omdat er ook iets vocht uit m'n tepels kwam.. dus dacht dat ik inmiddels dan wel genoeg hormonen had aangemaakt.. maar helaas negatief, dus maar weer op het wachtbankje ben zooooo ongeduldig, terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat het best lang kan gaan duren..

Dat is ook iets wat bij zwangeren voor komt dus hopelijk een goed teken. Doe drie dagen na je vorige test weer testen zou ik zeggen. Hopelijk is die wel positief

groetjes mo

hallo.

Ik heb vandaag m'n NOD. duimen draaien dus en telkens als ik naar de wc moet hopen dat ik niet ong. wordt. Morgen wil ik pas testen maar inderdaad mijn geduld is ook al aardig op hoor. Heb wel vandaag ineens weer enorme problemen met m'n darmen. Heb zowieso een spastische darm, maar al heel lang niet meer zo erg gehad (dik jaar geleden). Appart dat het nu weer begint???

Groetjes Marian

ha marian, ik heb ook een spastische darm, had er ook lang geen last meer van maar een paar rondes nadat ik gestopt was met de pil begon dat ineens weer en nu telkens in de laatste week/2 weken van m'n cyclus heb ik er weer last van.

ik wil je niet ontmoedigen hoor, uiteraard, maar het kan ook "deel van je cyclus" zijn...

laat je wel weten trouwens marian wat het geworden is vandaag?? (je NOD)

Ik moet zeggen dat ik na de eerste maand vna het stoppen met de pil een heel vast cyclus heb gekregen van 30 dagen. Dus neem aan dat ik zoals gewoonlijk vandaag ong. moet worden. Nog steeds niks........ en maar wachten...................

Laat het zeker wel weten. Probeer testen uit te stellen tot maandag, als ik dat geduld nog heb.

Terug
Bovenaan