morgen nod..

Bij mij zijn de krampen nu iets minder.. maar heb wel al 2 weken last vaan veeeeel slijm plakt echt in me slipje ( sorry voor dat vieze gedeelte) en mijn borsten doen enorm zeer kan ze haast niet aanraken.. maar durf er niet op te hopen bang dat ik zooo teleurgesteld raak
dus mocht in niet ongi worden morgen wacht ik zo ie zo  tot donderdag  om te  testen..

want heb vaker gelezen dat meer vrouwen pas naar een paar dagen of zelfs pas na een week na hun nod postief testen..
beter even geduld hebben denk ik dan.. dan dat ik mischien enorm teleurgesteld raak terwijl ik het wel ben..

haha heel verhaal.. maar moest even me ei kwijt.. ben zo zenuwachtig en wil het zoooo graag als alle meiden hierzo..

jullie heel veel suc6 en ik zal voor jullie duimen dat je ongi de komende 9 maanden uitblijft

liefs Masrya

vandaag mijn nod en nog geen teken van de duiveltjes dus nog hoop!!

Spannend hoor! Ik heb ook vandaag mijn NOD, ik ga straks een test kopen en morgenochtend testen. Ik heb gisterochtend ook al getest, 1 dag te vroeg, en toen zag ik nog niets. Ik heb wel de dagen na het klussen een paar dagen slijmverlies gehad, heeft dat ergens mee te maken?

Nou, ik hoop dat het raak is. Ben vanaf mei bezig en in september een vroege miskraam gehad, dus ondertussen ben ik er helemaal klaar voor!

O ja, ik heb ook zo'n mega opgeblazen gevoel in m'n buik. Dat had ik ook toen ik de laatste keer zwanger was, dus wie weet.......

Groetjes!

Dat is echt heel toevallig en grappig.. ook i heb gisteren in de namiddag getest negatief, maar heb al sinds 2 weken slijmerig ben van beneden.. en sinds vanmorgen een enorm opgeblazen gevoel.. (alsof ik dagen niet naar wc ben geweest)..
lijkt me leuk om contact te houden.. want onze klachten zijn ook hetzelfde.. bij mij nu nog niks:p

maar ik wacht tot donderdag, denk dat mijn lichaam nog niet genoeg hormonen heeft aangmaakt (als ik zwanger mag zijn) anders was die gisteren ook al postief lijkt me

heb trouwens clearbleu gebruikt

hoi, hoi!

waar is NOD nou precies de afkorting van?? Ik kan uit de verhalen wel opmaken dat het de dag is waarop je kunt testen (laatste dag cyclus) maar uit de letters kan ik niks verzonnen krijgen.....

Groetjes Nicky

Ha Nicky
De NOD is je Niet Ongesteld Dag oftewel de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden maar dat hopelijk niet wordt.

Hoi meiden,

Nou hier ook nog steeds niks hoor! Had gister NOD maar heb ook sinds gister enorm last van mijn darmen. En gister en vandaag echt een heel opgeblazen gevoel onderin m'n buik (heb ik normaal noiet met mijn darmen). Durf nog niet te testen en telkens als ik naar de wc moet zenuwachtig of het toch niet rod is. Morgen vroeg ga ik testen denk ik. Spannend!!

Groetjes Marian

Terug
Bovenaan