Morgen NOD!!

A

Anoniem

Guest
Aaaahhhhh... Wachten en wachten. Zelf heb ik al de hele tijd het idee dat het deze keer niet raak is hoor, maar toch....... Vandaag ook veel last van mijn onderbuik gehad. Veel het idee dat ik naar de wc moet en beetje druk gevoel (Gister ook al druk gevoel tijdens het plassen). Maar nu ook weer weg. Beetje wisselend. Spannend toch weer ook.......
Nog meer iemand morgen??

Liefs Marian

Het zou kunnen dat ik morgen mijn nod heb, maar het kan ook nog en paar dagen duren.
Vind het wel spannend, want ik hoop op een regelmatige cyclus.
Vandaag is dag 28, dus het zou wel helemaal volgens het boekje zijn als ik morgen ongi word.

Wat een dag vandaag zeg. Spannend natuurlijk en afwachten. Nu ben ik dan ook nog eens ziek, ben ik echt bijna nooit. Fijn joh. Nog meer mensen in spanning vandaag?

Ja, ik verwacht ook vandaag of morgen ongi te worden. Mijn nod was eigenlijk woensdag, maar ken mijn cyclus nog niet zo goed. Ben in november gestopt met de pil. Dit is de eerste ronde. Rond wat ik denk dat mijn eisprong was, niet veel geklust, dus ik wacht gewoon op de RD's.
Heb vanochtend getest en was negatief, dus ben stiekem toch wel een beetje teleurgesteld.
zaz

Nog niks vandaag. Zou het dan misschien toch...... Zit mezelf hier gek te maken volgens mij. Maar wacht nog tot morgen met testen hoor.

Oef, spannend....
Wel meteen iets laten weten hoor!!!!
Ik duim voor je dat t hartstikke positief is!!!!

Liefs, mar.

dank je ik zal het zeker laten weten. Maar ben net even ziek geweest de afgelopen twee dagen dus kan misschien daardoor ook vertraagt zijn?

Tja, dat is een lastige vraag. Ik denk dat dat mischien  wel zou kunnen. Ik heb 1 keer in hele erge stres gezeten en toen werd ik ook drie dagen later als normaal pas ongesteld.
Maar waarom test je vandaag niet dan?? Als het goed is moet je dan toch uit je onzekerheid zijn?

Liefs, mar.

Terug
Bovenaan