Morgen NOD!!

Oja, Voel je je ook vreemd? Of helemaal niet? Hoeft niet hoor, maar ik ben gewoon benieuwd!

Nou, mijn periodes zijn in eens de laatste maand anders geworden. Was altijd om de 30 dagen en de afgelopen keer in een keer 27 dagen. Nu is het wel zo dat ik altijd mijn   eisprong heel goed voel en dat hij inderdaad bij die 27 dagen al eerder was. Ook deze keer was hij weer zeer duidelijk  en dat was zaterdag 2 weken geleden. Dus vandaar dat ik eigenlijk bijna wel zeker weet dat ik 28 dagen had deze keer. Maar ja toch he....... Vandaar dat ik liever nog even tot morgen wacht. Anders heb ik dadelijk net getest en dan wordt ik ong. En de testen zijn ook niet al te goedkoop zal ik maar zeggen. Vandaar.

Liefs Marian

Ik heb eigenlijk de laatste 2 maanden helemaal geen verschijnsellen meer de week van dte voren en dat had ik daarvoor altijd wel (7e ronde). Heb alleen al wel sinds vrijdag soms een wat zwaar gevoel onder in m'n buik, Gister een beetje ong. heids gevoel maar had ook diaree en misselijk heid dus weet natuurlijk niet of het daar mee te maken had. Vandaag weer niet ergens meer last van, alleen bij plassen een beetje ander gevoel, maar dat heb ik al sinds vrijdag.

Erg spannend dus...

Toch even wachten tot morgen!!!
Even een kleine tip over die testen.. Ik heb via internet drie testen gekocht voor maar 9,49 (dit is incl verzendkosten). deze testen gbruiken ze bij moeders voor moeders ook. Toevallig dat ik ze tegenkwam opo internet. Deze testen kun je al gebruiken vier dagen voor dat je ongesteld moet worden omdat ze zeer gevoelig zijn. Ze zijn ook de volgende dag binnen als je ze besteld hebt.

Als je nog wil weten welke site dat is, laat me maar weten, we wachten eerst maar morgen af, want mischien (en ik hoop het echt voor je) heb je ze niet meer nodig!!

Liefs

Hoi Marian!

Weet je al iets??

Hoop echt dat t positief is!!!

Mar.

Hoi,

Spannende tijden hier...veel suc6 en ik hoop op veel postieve berichten!

Mariel op welke site was dat als ik vragen mag?

Liefs Lientje

Hee Lientje!

Op www.matcare.nl kun je ze bestellen. Je moet kijken onder het linkse  kopje zwangerschapstesten. Als ze je betaling binnen hebben gaan ze meteen dezelfde dag nog de deur uit. Het handeige van deze testen is dat je ze 4 dagen voor je nod kan gebruiken omdat ze zeer gevoelig zijn voor dat bepaalde hormoon!
Ik heb vrijdag NOD en ga woensdag toch maar even testen!!! SPANNEND...

Hoop wel natuurlijk op positieve test maar verwacht het eigenlijk niet. Voel me niet echt anders als anders...

Liefs, Mar.

Nou ik wacht nog even vandaag af met testen omdat ik tot op 2 maanden geleden altijd op om de 30 dagen zat en vandaag dag 30 is. Maar goed eisprong was wel eerder dus zou eigenlijk niet kunnen. Heb nog wel nog steeds een vervelend gevoel in m'n onderbuik, beetje gevoelig. Ga morgen vroeg gelijk testen (slaap ik misschien ook weer wat beter. Het is gewoon stom eigenlijk omdat ik vanaf mijn eisprong al het gevoel is dat het gewoon niet raak is weer deze keer. Zeer appart. Alleen vanacht in mijn dromen wel 3 keer positief getest volgens mij. Echt irritant als je je er niet teveel mee bezig probeert te houden.

Terug
Bovenaan