Morgen NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben zo zenuwachtig!! Ik was er van het weekend al erg mee bezig, toen via internet test besteld. Ik dacht; zo en nu niet ineens de drogist of de apotheek in om een test, hij komt vanzelf. Stiekem hoopte ik dat hij er gisteren al zou zijn, maar nog geen test over de post gehad.
Vanochtend werd ik erg misselijk wakker en ben ook al een week doodmoe. Kan ook zijn omdat ik er door mijn werk een beetje door zit.

Ik ga echt nog een paar dagen proberen te wachten met testen!!

groetjes Laris

Spannend! ik ga voor je duimen! Had gister mijn nod, maar durf niet te testen, weer bang voor een teleurstelling.

Maar bij jou klinkt het goed joh! Duimen duimen duimen!

Liefs Imme

Hoi Imme,

En bij jou nog steeds geen RD?
Vind jij het niet moeilijk om te wachten met testen?
Vind het echt moeilijk om niet te testen, nu gaat het nog niet omdat ze nog niet binnen zijn. Maar denk dat ik niet meer kan wachten als ze binnen zijn.
Ik durf me er niet teveel op de focussen, heb ook al aardig wat teleurstelling gehad.
Eerder voelde ik ook al "kwaaltjes", maar toen werd ik ook gewoon ongi.
Nu heb ik afgelopen week erg veel gewerkt en zit er een klein beetje door. Heb deze week vrij op morgenavond na. Dan heb ik een halve late dienst (van 18.00 tot 22.00).

groetjes Larissa

hoi larissa,

als je niet meer wilt wachten dan koop je toch een test bij de kruidvat ofzo? zoon test heb ik thuis ook liggen, misschien dat ik het morgen durf! maar mijn buik doet wel steeds meer pijn, misschien word ik toch nog ongesteld... hoop het niet! mijn temp was vanmorgen nog steeds hoog! nu al 16 dagen! ooo ik hoop het zo voor ons!

Imme xx

Hoi Imme en Laris! Ik doe even mee in het 'stressuurtje' want ik zit hier ook al 3 dagen met een test voor mijn neus (nog in de verpakking dus). Ik heb donderdag a.s mijn NOD, en het zou deze keer wel eens raak kunnen zijn, precies goede timing met klussen, temp is hoog, misselijkheidsvlagen, hoofdpijn, rugpijn. tja...
Dus ik stress even mee, goed?  Ben benieuwd hoe het jullie verloopt. Ik ben me steeds aan het weerhouden om de test te doen, bang voor teleurstelling, maar misschien dat ik hem toch morgenochtend doe... liefs!

he Laura,

goh, voor jou ook spannend zeg! maar je kwaaltjes klinken goed! Ik ben nu overtijd, maar heb nog niet getest. ook teveel teleurstellingen gehad dat ik niet meer goed durf. Mijn temp is ook nog hoog!

Imme xx

Hoi Imme!
snelle reactie! ookvrij? Ik heb een weekje vrij, zou bijna willen dat ik moest werken dat ben je lekker druk en denk je er minder aan. Die test zit me hier nu de hele tijd aan te staren en te roepen. Maar denk dat het beter is met ochtendurine, dus morgen maar misschien even kijken.... brrrr. Dit is mijn 1e ronde met tempen, heb nu 13 dagen hoog. NOD is dus over 2 dagen officieel. Ben elke keer naar de wc aan het gaan, kijken of er al wat gebeurd, kijk elke keer of er al wat rood/bruins te zien is, maar nee, nog steeds 'gewoon wittig' lekker vies verhaal maar goed haha.
Spannend he?!? Wanneer ga jij testen? aangezien je al over tijd bent?
liefs laura

Hoi Laura,

Jij zou dus eigenlijk een dag langer moeten wachten als mij
Ik vertrouw niet op mijn "kwaaltjes". Toen ik zwanger was van Luca voelde ik me ook wel moe en futloos. Maar we kwamen er pas later achter dat het door de zwangerschap was. Verder had ik de eerste 8 weken echt nergens last van!
Nu voel ik me ook weer zo, maar zoals ik al zei. Kan dat ook goed van mijn werk komen. Ik heb afgelopen week nl 6 volle dagen gewerkt (achter elkaar). Dat vind ik erg veel, maar de planning is niet zo denderend bij ons.

Hoi Imme,

Wanneer ga jij testen? Die onzekerheid is ook maar niks. En je NOD is al geweest.
Als je dan negatief test, weet je wel waar je aan toe bent. Al hoop ik ook voor jou dat het deze keer wel raak is!!

Liefs, Larissa

Terug
Bovenaan