Morgen NOD

Hoi Larissa en Laura,

ben idd vrij vandaag, dus kan lekker vaak kijken! Spannend voor jullie ook zeg! ik word niet goed vanmezelf, ik durf echt niet te testen. kijk nog ff of mijn temp morgen nog hetzelfde is, dan doe ik het dan maar..... als ik durf! ben morgen ook nog vrij, dus als ie negatief is kan ik lekker de hele dag in bed blijven.... haha

Maar Larissa, je merkte bij je 1e zwangerschap eerst ook niets? het vreemde is dat ik vorige week echt last had van mijn borsten en pijnlijke tepels. Nu is het nog heel iets, maar nog wel last van mijn buik. Ik denk de hele tijd, ik voel bijna niets, dus ben ik vast niet zwanger.... zo onzeker word ik ervan!

Imme xx

Hoi Imme,

Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik inderdaad ook niks.
Dus dat wil niet altijd wat zeggen.
Nu voel ik dus ook niet echt iets. Maar de zenuwen gieren deze keer door mijn lijf.  
Dat heb ik de vorige 5 rondes helemaal niet zo gehad als nu.

Ik heb deze week dus ook vrij, ben echt aan het bijkomen. Heb vanmiddag lekker gebadderd en nog even een half uurtje geslapen.
Straks ga ik nog lekker een eindje wandelen met Luca, als hij tenminste optijd wakker is.
Nu ik vrij ben, ben ik er ook wel veel meer mee bezig.

groetjes Larissa

hoihoi!
Ik probeer mezelf al een uur naar de sportschool te verheffen maar dit forum is zo verslavend... Ik ga nu toch echt maar even, even de zinnen verzetten zucht..
ik lees straks weer verder, ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat, dan kunnen we bij elkaar steun zoeken!
thanx en liefs!

Hoi Imme en Laura,

Hoe is het met jullie?
Ik heb vandaag mijn NOD, meestal word ik dan sochtends vroeg al ongi.
Nu nog niks, vanochtende getest. Negatief.
Dus is nu op de RD wachten.

Heb jij al getest Imme??

liefs, Larissa

hoi larissa en imme,
nou ik heb morgen mijn NOD en heb vanochtend stiekem toch al een testje gedaan (zoiezo de 1e keer dat ik getest heb ooit!). Maar negatief... Dus: wachten op RD of toch te vroeg getest? In ieder geval weet ik nu wel hoe het werkt laten we maar zeggen .
Echt irritant dat je lichaam je zo voor de gek houdt! En Imme? hoe is het bij jou?
liefs!

Terug
Bovenaan