morgen NOD!!!

Hallo allemaal,
Morgen is mijn NOD en vind het superspannend. Ik wel al een ongi-gevoel enzo. Meestal heb ik dat ruim een dag voor het echt begint. Dus ik vrees echt het ergste hoor. Alleen... nog een klein sprankeltje hoop: bij mijn zwangerschap van mijn dochtertje had ik dit ook. Ik was toen overtuigd dat ik mijn regels ging krijgen maar was toch zwanger! Stom hè, je houdt je zooooo vast aan die kleine dingen, aan elke klein iets dat je blijkt te voelen! Ik heb mezelf in ieder geval voorgenomen niet voor zaterdag te gaan testen... als ik dat kan uithouden tenminste en als ik m'n regels tegen dan nog niet heb...
Ik hou jullie op de hoogte!
Aan Daniele en Espritfreak: ik lees nog wel mee maar open af en toe iets nieuws zodat je vlugger kan inpikken...
groetjes,
Febe

Hoi,

Ik heb ook morgen mijn NOD, als ik uitga van een cyclus van 27 dagen wat ik tot nu toe eigenlijk steeds gehad heb. Ik heb alleen al sinds maandagavond wat lichtbruine afscheiding, wat normaal mijn ongi aankondigt (maar  anders altijd  1 dag van te voren en nu wel 3 dagen). Dus eigenlijk weet ik dat er een zeer grote kans is dat ik morgen ongi wordt, maar toch hoop ik stiekem nog van niet.

Febe ik zal voor je duimen veel succes en ik laat het morgen ook wel even weten.

Liefs

Hallo,
Nog steeds niets... Ik heb wel nog zo'n beetje dat ongi-gevoel maar minder dan gisteren. Pfff... wat duurt het wachten zo lang. Ik zou zoooo graag een testje doen, maar ja, 't zal waarschijnlijk toch voor niets zijn...
Als ik dan toch mijn regels moet krijgen liever NU !!!
Febe

Hoi dames,
Mijn Nod is ook morgen, kan ook niet wachten hoor ppffffffff, heb wel ongie dingen zoals steekjes, pijnlijke borsten e.d.

hoop dat ik mij kan inhouden om niet morgen ochtend te testen.

Nou duimen maarrrrrrrrrrrrrrrrr

Wachten duurt lang

Groet
Filiz

Hallo,
Hier nog steeds niets hoor! Vanmorgen had ik de hoop al opgegeven maar nu begin ik stiekem weer een beetje hoop te koesteren! Heb nu ook sinds vandaag zeer gespannen borsten. Maar dat ongi-gevoel blijft dus...???
Filiz en dreamgirl, voor jullie duim ik ook mee. Laten jullie ook iets weten? Hebben jullie verder nog kwaaltjes? Ik ben ook nog verschrikkelijk moe en ben gisteren nochtans om 22uur gaan slapen en heb al een weekje vakantie! Dus nu mijn gespannen borsten en dat ongi-gevoel en ook barstende koppijn en ik moet ook wel veel plassen hoor. Pffff, wachten duurt inderdaad lang! Ben mezelf gewoon gek aan 't maken denk ik! Mijn man blijft er heel rustig onder maar die voelt natuurlijk niet wat ik voel...
Morgen meer nieuws???
Febe

Hey,
Weet je wat ik nu ook nog heb. een heel dikke, opgezette buik. Normaal heb ik dat rond mijn NOD maar nu heb ik dat al twee weken. 't Is echt al een klein buikje! Als ik thuis ben loop ik dan al te pronken met een spannend t-shirtje! Hihi!!! 't Is natuurlijk voor ons derde kindje dat we gaan dus bij een derde zwangerschap schijn je het wel heel rap te zien. WHAAAAAA!!! Ik hoop zo dat ik zwanger ben!!!!
Is het jullie eerste zwangerschap of hebben jullie ook al kindjes? En hoe oud zijn jullie? ikzelf ben 29 en woon in België. Heb twee kindjes: een zoontje van bijna 4 en een meisje van net 2 jaar. Hopelijk krijgen ze er snel een broertje of zusje bij!
Febe

Terug
Bovenaan