morgen NOD!!!

hoi hoi hehehe Febe,

ik ben 27 jaar en heb een dochter van 3,5 jaar hoop dat ze echt snel een zusje of broertje erbij krijgt want ze is dol op babies gewooon

Hoi,

Hier nog steeds geen ongi, terwijl ik gisteren NOD had ... Ik had al sinds maandag lichtbruin bloedverlies, dus toen dacht ik: ik word binnen een paar dagen ongi (dat is normaal namelijk zo), maar tot nu toe dus nog niks. Sinds gisteren ook geen bruinverlies meer. Verder geen symptomen, ik had pijnlijke borsten vanaf m'n eisprong tot dinsdag ongeveer, maar dat is nu een stuk minder.

Ik houd jullie op de hoogte. Verder al nieuwe ontwikkelingen hier?

Liefs dreamgirl

dames, succes hoor!!! zo zat ik ook!!! had dinsdag heel weinig bruin en 1 veeg rood en toen niks meer....6 dagen voor NOD een heeeeeel licht streepje, de dag erop een negatieve test:( maar vanochtend positief getest!! dus tis ff spannend geweest!! en verder helemaal geen klachten alleen meer plassen verder niks!!! nu maar hopen dat het goed blijft gaan!!

Hopelijk zijn jullie ook zwanger meiden, dan zie ik jullie op het oktoberforum!! spannendddddddddddd!!! succes hoor!!

liefs sweety

Ik heb vanochtend getest en .... harstikke zwanger!!!!!!!!!!!!!!!! Ben superblij, ik ga er lekker van genieten. Heb verder geen kwaaltjes of zo, voel me goed.

Veel succes voor degenen die nog wachten!

liefs dreamgirl

Hey zeg,
Ik ben stiekem een beetje jaloers maar wens jullie toch echt wel van harte proficiat!!! Geniet ervan en hopelijk gaat alles supergoed!!!!
Ik heb gisteren (een dag na mijn NOD) toch een testje gedaan en helaas. Ik vond het niet zo erg maar wat ik wel erg vind is dat ik nog steeds mijn regels niet heb!
Daar word ik echt gek van!!!
Wat zouden jullie doen? Nog een testje of gewoon afwachten?
Pffff, ik weet het effe niet meer...
Febe

Vervelend zeg dat je test negatief was.
Ik heb mijn nod voorlopig nog niet  moet nog minstens wachten tot de 20ste ongeveer een licht puntje ik ga maandag lekker op vakantie een weekje en daarna is het zo de 20ste. afwachten dus.

hoop voor je dat je toch positief gaat testen.

Groetejs tineke

Terug
Bovenaan