Morgen NOD

Jaaaa gefeliciteerd! Wat fijn voor je dat het meteen raak is.

Hier nog niet ongesteld en hoewel die test heus wel gelijk zal hebben ben ik pas echt overtuigd als ik ongesteld ben hoor.

Hoe is het met de rest?

Judith, proficiat! Hoe fijn dat het meteen weer raak is :) een lentekindje...

nice, spijtig dat die test negatief was, maar ik sluit me aan bij Judith, zolang er geen bloed te zien is, is er hoop!

Ik word er intussen echt niet goed van. Was gisteravond een hele avond alleen thuis (mijn vriend is muzikant en dus 's avonds vaak weg) en ik was mezelf gewoon stress aan het bezorgen door de onwetendheid.
Mijn tekenen zijn de volgende: verhoogde reukzin, een 'raar', zeurderig gevoel in mijn onderbuik, meer afscheiding dan gewoonlijk, pijnlijke borsten (heb ik altijd wel voor ongi, maar nooit zo erg), gisteren een korte, hevige vlaag van misselijkheid (maar sindsdien niet meer) én heel veel, levendige dromen (heb ergens gelezen dat dat er ook kan op wijzen dat het gelukt is)...
En voor mezelf voel ik me wel zwanger, al probeer ik me ook weer te wapenen tegen een mogelijke teleurstelling, het is per slot van rekening poging 1...

(ter info: mijn verschijnselen kunnen gen 'ontpillingstekenen' zijn, want ik kom van een spiraaltje, zonder hormonen)

groetjes!
Indra

Hoi Indra,

Dank je wel voor je felicitatie. We zijn echt super blij!

Ik hoop dat je ook snel zal volgen. Tekenen van je lichaam zijn moeilijk te begrijpen he. Nog even volhouden.

Ik zal voor jullie duimen!

Liefs,
Judith

Jemig, was me toch misselijk vanmorgen, haha!
Aangezien ik een late eisprong heb, zou het kunnen...
Morgen maar weer testen?

O ja, ik had ook een koperspiraal, zonder hormonen dus. En ik heb niet het idee dat het verwijderen enige invloed op de cyclus kan hebben.

Ik wacht rustig (ahum) af!

Spannend spannend spannend!
Zeker weer testen, zou ik ook doen.

Plan je dag maar lekker vol, dan hoef je er ook niet zo veel aan te denken.
Succes vandaag en hopelijk morgen een positief berichtje!

Liefs,
Judith

Whaaaa, nog steeds   niets, geen positieve test (digi clearblue en predictor) en geen menstruatie na 31 dagen terwijl mijn gemiddelde toch echt 27 is. Eisprong is altijd laat, nu 11 dagen gelden dus misschien ben ik iets te vroeg met testen? Ik geloof het gewoonweg niet, haha, hoe gek kan je zijn .

Dat is wel frustrerend ja. Ik kan me goed voorstellen dat je er gek van wordt.

Ben je altijd heel regelmatig ongesteld of verschilt het nog wel eens?

Vervelend, maar het enige wat je kunt blijven doen is afwachten en om de paar dagen testen.

Sterkte met weer wachten! Ik duim voor je.

Liefs,
Judith

Bij deze geef ik het op...
Na vier negatieve testen geloof ik het wel.
Mijn lijf zal wel een beetje in de war zijn nu de spiraal weg is.
Ik laat het wel weten als er echt iets te melden valt .

Voor de rest, veel geluk met zwanger worden en JWW, ik wens je een hele fijne zwangerschap!

Liefs

Terug
Bovenaan