morgen NOD

A

Anoniem

Guest
`morgen mijn NOD, maar voel nu helemaal niets...geen tekenen van een eventuele zwangerschap, maar ook niet van een menstruatie..

vorige maand was ik er minder mee bezig dan deze maand, komt denk ik ook omdat vorige week verschillende mensen aan me hebben gevraagd of ik zwanger ben???
Snap niet waar dit vandaan komt, en het zet me wel aan het denken.. erg vervelend.
Vandaag denk ik niet dat ik zwanger ben, heb vannochtend een testje van de KV gedaan, maar geen 2e streepje helaas..
zijn deze testen gevoelig, of kan ik beter nog wat langer wachten?? (weet dat dit sowieso verstandiger is hoor)

ook gisteren voelde ik me erg verdrietig, nog woorden gehad met mijn partner, voel totaal geen medeleven van hem, hij vraagt niets, laat niets merken..toen ik hem vroeg of hij wel echt een 2e wil, zou hij vol overtuiging wel dat hij nog graag een kindje wil..dit geloof ik dan ook wel..
Maar af en toe word ik zo gek van hem...

nou ja, een heel lang verhaal waar niemand iets aan heeft, maar moest het gewoon ff kwijt..

Liefs

He!

Ook ik heb morgen mijn nod en gisteren een testje gedaan. Ook negatief: join the club!
Had vandeweek het gevoel misschien zwanger te zijn na wat steekjes in mijn onderbuik, maar die zijn intussen veranderd in lichte krampen. Waarschijnlijk dus niets deze maand!

Sterkte!
X

Hier ook radiostilte in mijn lijf. Mijn NOD laat nog een paar dagen langer op zich wachten (zaterdag). Kon me ook niet meer inhouden en heb dus nog een kv-testje gedaan vandaag... wederom negatief. Ik wil dat vroegtesten eigenlijk ook helemaal niet willen.

Jammer dat je woorden hebt gehad met je partner. Ik heb ook een man die niet altijd even enthousiast met me mee doet als het om de kinderwens gaat. In eerste instantie voelde ik me daardoor een beetje in de steek gelaten, maar inmiddels begrijp ik wat hij doet. Hoe harder ik gas geef, hoe harder hij op de rem staat. Hij is bang voor mijn teleurstelling en probeert me met twee benen op de grond te houden. Wellicht dat jouw partner er hetzelfde in staat. Hier op het forum vind je de gelijkgestemde zielen, die doen gewoon gezellig met je mee ;-)

Eén dagje nog. Spannend! Heel veel succes en stalen zenuwen toegewenst.

Liefs

Hé,

Spannend allemaal meid! Die mannen! Ik moet een meelevende reactie er ook uit trekken hoor maar als hij het zegt meent hij het. Mannen bekijken de dingen vaak op langere termijn: we zien wel en wij hebben het mamagevoel waartegen we steeds moeten vechten: ik wil mama worden en ik wil het nu! We blijven verschillend maar wel verliefd!!!

We duimen voor je meisie!!!

xxxxxxxxxxxxxx mij

blij te horen dat ik niet de enige ben (wist ik ook wel hoor..)
Vandaag dus mijn NOD en voel nog steeds niets...
geen menstruatiekrampen..helemaal niks
weet niet of ik dit nou als positief of negatief moet zien..ben bang dat mijn cyclus miss weer langer is.
heb nog wel wat testjes besteld via internet (sensitest) komen vandaag als het goed is binnen, maar ga mijn best doen om niet te testen, tot ik een paar dagen over tijd ben..

voor degene die ook hun NOD deze week heeft: veel succes en dat we maar allemaal positief mogen zijn!!

Liefs

Mannen zijn gewoon wat nuchterder daarin dan vrouwen. Neem het hem niet kwalijk. Als je binnenkort een positieve test in handen hebt is hij echt net zo blij als jou hoor!
Dat afwachten is vreselijk, maar hoort er helaas bij.
Heel veel succes met afwachten.

Dag bijna NOD ers, ik duim voor jullie! Hopen maar dat we allemaal met en dikke buik op het strand liggen van de zomer... En die mannen, ach je kan het ze niet kwalijk nemen. Die hormonen en rammelenden eierstokken kennen ze gewoon niet HaHa. Ik hoop dat je snel p[ositie test!!

Liefs Issatje

> Hopen maar dat we allemaal met en dikke buik op het strand liggen van de zomer...

Onder een parasolletje he Issatje. Anders krijgen we pigmentvlekken ;-)

Terug
Bovenaan