morgen NOD

Mijn man vraagt er ook nauwelijks na, maar nu ik na ronde 9 weer gewoon ongesteld werd, was hij wel degelijk ook erg teleurgesteld.

Waarschijnlijk zijn mannen er gewoon veel minder mee bezig !

IK WIL PIGMENTVLEKKEN.......................KAN ME NIET SCHELEN ALS DIE LIEVE KLEINE BABY MAAR ACHTER MIJN NAVEL ZIT!!!

hmmmm....hier nog steeds geen rode duveltjes...
snap er niets van, nergens last van..maar de test vannochtend (jaja kon het niet laten) ook nog steeds neg.

denk dat mijn cyclus toch verschoven is..ik laat het dan ook maar voor deze ronde, w88 op de menstruatie en dan weer verder..

Voor iedereen die hun NOD nog hebben: succes, en dat jullie maar positief nieuws brengen, dat houd de hoop erin ;)

liefs

Ik snap je Micromuis :) Dan maar vlekken!!

Hier is dag 27 inmiddels in volle gang. Vorige maand had ik op dag 27 mijn ongi, maar gemiddeld duurt de cyclus 28 dagen. De zenuwen gieren door mijn lijf!! Om het half uur ga ik naar het toilet, omdat het dan toch echt voelt als of de ongi-tijd is aangebroken. Het is nu niet meer te stoppen, maar volgende maand ga ik dit echt anders doen. Minder forum, minder symptoomzoekerij, minder gepieker en minder stress.

Spannend dat er voor jou nog geen rode duiveltjes zijn 5644216. Jij en de andere wachtenden: veel succes!!!

Liefs,
Melian

Geef mij ook die vlekken maar! Het liefst een heleboel, want als het er genoeg zijn, zie je ze niet eens meer, want dan sluiten ze mooi aan!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan