morgen nogmaals testen

Hoi Patries,
Wat naar van die negatieve test. Ik ben zelf vandaag 2 weken overtijd. Ik ga dinsdag weer testen. als ik dan geen positieve test heb ga ik zeker de HA bellen. ik wil ook wel even duidelijkheid en anders info over wat ik kan doen om mijn cyclus regelmatiger te maken. ik ben al sinds december van de pil en de afgelopen maanden zat ik eerst op op 30 of 31. Daarna 33, 36 en nu inmiddels 46 dagen. Erg frustrerend.

Succes ermee!! Hou me op de hoogte!

Sara

Hallo Sara79,

Ik ben bijna een jaar van de pil af en heb een cyclus tussen 28 en 44 dagen. Eerst steeds tussen de 31 en 39 en toen daarna één van 44 en toen 28, afgelopen keer 35 en kom nu op een cyclus van 43 (temperaturen en ovulatietest, vandaar dat ik het weet). Ik ben een paar weken geleden bij de HA geweest en hij zei dat er niks was tegen een onregelmatige cyclus behalve de pil. Ja haha dat weet ik ook, maar daar ben ik niet voor niks mee gestopt!!!

Pink

heey meiden

ja erg vervelend onregelmatige cyclus ik heb volgende week een afspraak met de dokter

xx

Hallo Patries,

Wat vervelend zeg... hopelijk kan de huisarts je helpen. Kun je snel bij hem terecht?

Groetjes,

Hoi hoi,

Pink: Ja het lijkt mij ook super vervelend zo'n onregelmatige cyclus. Ik had eerst cyclussen van tussen de 30 en 32 dagen. Dus goed regelmatig. Vorige maand opeens 36 dagen en ik zit inmiddels op 47 voor deze ronde. Volgens mijn temp heb ik wel een ei gehad, dus ik hoop morgenochtend eindelijk positief te testen. Ik heb namelijk een boel kwaaltjes gehad, maar sinds een week is de misselijkheid min of meer weg en heb ik nog alleen flink gevoelige borsten.
Ik ga sowieso bellen met de HA om te kijken wat ze me adviseert.

Patries: succes bij de dokter volgende week!!

Groetjes,
Sara

Hoi Patries!

Sorry... niet goed gelezen, ik zie nu dat je volgende week naar de huisarts moet. Succes alvast!

Groetjes,

thx!!
en jullie ook succes allemaal
hopelijk zijn we allemaal snel zwanger

xx

pff... dag 50 zit ik nu op
heb echt totaal niet het idee dat ik nog ongi ga worden
heb opeens ook heel veel witte afscheiding..
ik weet het echt niet meer

xx

Terug
Bovenaan