Morgen of overmorgen NOD! Voel nog niks....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

morgen of overmorgen is het weer zover....nod...
nu maar hopen dat de duivels niet vandaag al komen net als vorige maand.... dan is de spanning van de ' nod-tijd' er gelijk af.
voel niks geen rare dingen maar ook geen ongi-gevoel, wel zere tepels maar dat had ik vorige maand ook, nu iets minder erg. kan moeilijk naar de wc en dat wijst bij mij wel op ongi.

wie nog meer nod rond deze dagen? en al klachten of niet?
we gaan weer duimen!!
groetjes roos

Owwww wat spannend zeg.
Zal voor je duimen dat je ongi wegblijft en dat je zwanger bent.
Ik zelf heb rond de 29e/30e april mijn NOD, maar had verleden week al een beetje een vaag ongigevoel en toen was het weer weg en gister kreeg ik het iets meer dat ongigevoel dan.
Verder heb ik geen kwaaltjes of andere klachten.

Succes!!!!
Duim voor je!

Liefs Noussie

hoi hoi,

het is inmiddels 'morgen' maar nog geen duivels! ff mogen afwachten.... helemaal geen ongi-gevoel.
wie nog meer in de zenuwen?

groetjes roos

hoi roos

spannend hoor
nog steeds nergens last van?
ik moet nog effe wachten vorige maand
cyclus van 35 dagen
dan zou dat nu 8 mei moeten zijn
maar zelf denk ik eerder
hoop natuurlijk helemaal niet
maar voor mijn gevoel had ik vorige week mijn eisprong dan zou
het dus een paar dagen eerder zijn
we wachten gewoon af
dat afwachtenis juist het moeilijkst vind ik
sterkte ermee

grtz tamara

Vervelend he dat wachten...ik had gisteren mijn nod en nog niks te zien...ik ga uit vam mijn langste cyclus ooit dus dan moet ik nog even wachten..maar eigenlijk gisteren ongesteld moeten worden. Voor het testen houd ik dan maar mijn langste cyclus aan....alleen heb al 1.5 week last van steken in me buikpijn bij me lies en meer afscheiding als normaal rond deze tijd..

maar ja de red devils zijn vast ergens in aantocht

succes met wachten

groetjes sw33tness

Hoi hoi,

Bij mij nog niks te bekennen! Maar ja, als ik uitga van van mijn langste cyclus kan het ook nog morgen worden!
Maar ik heb helemaal geen ongigevoel maar ook geen 'raar' of 'ander' gevoel.
Duid veel afscheiding op evt. zwangerschap?

We wachten gewoon (nog steeds) af! En we duimen!
Groetjes Roos

Word nu wel spannend hoor.
Hoop voor je dat je zwanger bent.
Misschiendat we dan samen naar het januarie2007 forum gaan.
Hoveelste ronde zit jij? IK zit nu   in mijn 5e.
Ik heb 29/30 april mijn NOD.
Heb wel wat kwaaltjes, zoals hoofdpijn(kan dat er ook bij horen?) soms wat last van mijn rug en soms een rare/misselijk gevoel en een beetje een opgeblazen gevoel en was vanmiddag erg moe (heb ik normaal nooit op de dag).
Ook   hier wachten we het wel af, ik ga pas 1 mei testen als het   nodig mocht zijn.

Succes he!!

Liefs Anouska

Hey hallo,

Nou nog steeds niks te bekennen en ook nog steeds geen gevoel van ongi...
Wel heb ik een beetje harde onderbuik, net boven mijn vagina zeg maar, voelt harder dan normaal. ( of ik voel nu vaker en probeer iets te voelen!!)

Ik ga ook 1 mei testen als het dan nog nodig is....las hier net ook dat iemand 5 dagen overtijd alsnog ongi werd, das wel vervelend....
Verder nog iemand nieuws?

Groetjes Roos

Terug
Bovenaan