Morgen of overmorgen NOD! Voel nog niks....

hoi roos
ik wacht op mn eerste ongi na een miskraam.ik heb getemperatuurt en had al na 8 dagen na de miskraam een verhoging van een halve graad.maar 2 dagen later zakte het weer en volgens mij betekend dat dan dat je niet zwanger bent.als dat mn eisprong was zou ik vandaag of morgen ongesteld moeten worden.ik heb wel behoorlijke buikpijn en zere borsten.net als de vorige keer toen ik zwanger was.maar met mn ongi had ik ook wel zere borsten en een beetje buikpijn,maar minder erg.maar toch reken ik op een ongesteldheid,gezien mn temperatuur....spannend heej.waarom test je niet vast?sommige mensen testen al positief 3/4 dagen voor de nod.en anderen(zoals ik)pas na een week overtijd.wel knap dat je kan wachten.bij mij heeft testen weinig zin.ik heb nog hormonen van de vorige zwangerschap.ik moet afgaan op de kwaaltjes.of op de duivels..
ik duim voor je!!
groetjes kari

Hoi Kari en anderen,

Gisteren heb ik al wel getest maar niks te zien....dus nu ga ik zondag testen als het dan nog mag...

Groetjes Roos

Hoi hoi,

Nog steeds niks!! Vandaag wel drie keer extra naar de wc geweest omdat ik het gevoel had dat er  bloed in mijn onderbroek zat maar het was steeds geen bloed maar gewoon afscheiding...

Ga er nog steeds van uit dat het komt hoor, anders had ik toch al lang meer moeten voelen? pijnlijke borsten en buikpijn oid?

Groetjes Roos

pff wat een spanning allemaal

ook ik heb ergens dit weekend mijn nod.
als ik uitga van 28 dagen (kortste cyclus) dan heb ik vandaag mijn nod, maar uitgaande van mijn langste dan moet het maandag ergens komen.
Ik heb volgens mij ook nog nergens last van, een beetje pin links onder in mijn rug en veel plassen. Maar of dat tekenen voor een zwangerschap zijn??? geen idee hihi.
Maar ik zit nu al inh ronde 12 dus ik heb niet echt het idee dat het nu ineens raak is. Maar je weet nooit toch? Ik heb deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt en ik weet nu dus zeker dat ik op de goede dag geklust heb, misschien dat ik daardoor het idee heb dat het wel eens raak kan zijn. Maar ik wil mezelf ook niet voor de gek houden.
jeetje wat een gemengde gevolens allemaal. Ik hoop gewoon dat het snel maandag is en dat ik meer zekerheid heb.

duimen jullie ook voor mij? dat heeft namelijk nog niemand voor me gedaan, misschien helpt het!

Heel veel liefs, Faye

hoi faye

ik duim voor iedereen
dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden
het is ons allemaal gegunt
dus jou ook
wachten dat duurt eeuwen

grtz tamar

Hoi meiden en dus ook Faye!!

Spannend voor jullie allemaal hoor!
Ik hoop zo dat jullie snel positief nieuws brengen...
Heel veel succes met wachten nog...en daarna met testen!
Faye ook voor jou wordt geduimd hoor!!
Hopelijk zijn jullie snel zwanger.

Liefs Linnepinnie

Nog steeds niks, vanmorgen in bed heel erge buikpijn, echte ongipijn ook in mijn benen maar er kwam niks, pfff!
Nu is het middag en er is nog steeds niks! ook geen ongipijn meer!
Hoop er nog steeds niet te veel op want het is pas ronde 2 maar al wel langer aan het ontpillen, dus het kan nog wel een beetje ontregeld zijn.
Eerste maand was 23 dagen, toen 25 en 26 nu dus al 29

We duimen voor iedereen hoor!
Groetjes Roos

so heel superspannend!
ik ben benieuwd
had mezelf eigenlijk voorgenomen om hier niet zoveel meer te komen, maar vind het allemaal zo spannend!!
succes

Terug
Bovenaan