Morgen (ongeveer) mijn NOD

A

Anoniem

Guest
Hey,

Morgen misschien de NOD! Het is de eerste rond dus weet nog niet hoe lang mijn cyclus duurt! Morgen is het 28 dagen! Voel me moe en heel soms wat misselijk maar vooral pijn laag in mijn buik en rug. Toen ik de pil nog slikte merkte ik nooit wat als ik ongi moest worden. Weet dus ook niet wat ik nu moet verwachten. We zien het wel! Hoe gaat het met jullie meiden??

Fijne avond.
Liefs

Hier ook tussen morgen en woensdag mijn NOD. Spannend hoor altijd weer die laatste dagen.

Duimen maar weer...

groetjes
Wenser

Spannend meid! Ik hoop voor je dat het ondanks de eerste ronde raak is!! Wil je niet ontmoedigen maar ik had ook nooit ergens last van tijdens het slikken van de pil maar toen ik stopte, voelde ik opeens alles.

Per vrouw verschillend dus het kan nog alle kanten op! Ik ga heel hard voor je duimen! ***************

Liefs Lynn.

Dank je wel meid. Hoe gaat het bij jou?? Ik heb mezelf ook ingesteld dat het even kan gaan duren! Weet alleen niet dat als mijn ongi uit blijft! ik het beste kan testen! Ik moet mijn zwangerschap zo snel mogelijk weten ivm medicijnen!

Liefs

Dat begrijp ik! Je NOD staat toch op vandaag? Bij een cyclus van 28 dagen? Dan zou ik gewoon morgen of woensdag ochtend een testje doen! Je zal toch even moeten afwachten, hoe moeilijk dat ook is.....

Sterkte! Liefs Lynn

Ja, ik ga morgen of woensdag een test doen! Er is nog niks dus. Eigenlijk had het slimmer geweest eerst een goede cyclus te hebben en dan te gaan klussen! Dan weet je teminsten wanneer je zwanger bent! Maar goed in dit soort dingen heb ik toch geen geduld haha! Bij jou gaat het ook raar hè. Ik las net je verhaal over 2x positief en dan 1x negatief en dan weer positief! Apart hoor! Ik heb er helaas nog niet zoveel verstand van dus kan je helaas niet helpen!
Succes

Liefs

Hier helaas naar ronde 5.
Balen!

Ben benieuwd naar jou Helena.
gr.
Wenser

Ahh! Vervelend! ( dan zeg ik het nog netjes!!!) hier nog steeds geen ongi! Dus we wachten wel af!

Ik ga duimen voor je in deze ronde ******

liefs

Terug
Bovenaan